Drożdże piekarskie na pomidory i ogórki :-)

1. Data: 2018-06-02 22:45:05

Temat: Drożdże piekarskie na pomidory i ogórki :-)
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

https://poradnikogrodniczy.pl/oprysk-z-drozdzy-na-po
midory-i-ogorki.php

No no, nie słyszałam o tym wcześniej. Muszę wypróbować!

2. Data: 2018-06-03 14:10:53

Temat: Re: Drożdże piekarskie na pomidory i ogórki :-)
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 2 czerwca 2018 22:45:06 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> No no, nie słyszałam o tym wcześniej. Muszę wypróbować!

Wygląda nieźle. Znajomy dziadek szkodniki na roślinach tępi opryskami z mleka
(ale niestety nie znam szczegółów). Pytanie czy to w jakiś sposób działa :>

L.

3. Data: 2018-06-03 14:27:14

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2018 14:10, Lisciasty pisze:

> Znajomy dziadek szkodniki na roślinach tępi opryskami z mleka
> (ale niestety nie znam szczegółów). Pytanie czy to w jakiś sposób działa :>

Według znajomej babci ten sposób działa, ale pod warunkiem, że nie opryskuje się
pomidory mlekiem, tylko kładzie się nasączoną mlekiem kromkę chleba bezpośrednio
pod korzenie pomidora. To są te szczegóły.

4. Data: 2018-06-04 13:32:28

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ze ZSIADŁEGO mleka. Na mączniaka. Podobno działa, ale nie weryfikowałam.

5. Data: 2018-06-04 14:52:13

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.06.2018 13:32, i...@g...pl pisze:

> Ze ZSIADŁEGO mleka. Na mączniaka. Podobno działa

Albo z serwatki. Podobno. Na mączniaka.

Rozpoznanie
"Przerywanie" owoców
sprawa z miodem