Drożdżyca

1. Data: 2004-12-15 11:06:52

Temat: Drożdżyca
Od: "Mariusz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Wczoraj bylem u dermatologa który stwirerdził u mnie drożdżyce jamy
ustnej.Dostałem receptę na FLUMYCON w tabletkach oraz maść DAKTARIN. Ja w ulotce
nie widzę opcji smarowania tą maścią jamy ustnej ! :) Wręcz pisze nie do użytku
wewnętrznego. O co chodzi ?? Czyżby lekarz do tego stopnia pomylił sie w tak
prozaicznej sprawie? Nie bardzo mam ochotę lecieć jeszcze raz żeby się zapytać
co ja mam robić z ta maścią :)Prosze powiedzcie czy to możliwe że ja mam się tym
smarować w tym miejscu :)

z góry dzięki i pozdrawiam

2. Data: 2004-12-15 11:41:54

Temat: Re: Drożdżyca
Od: "Monika" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
ulotc
> nie widzę opcji smarowania tą maścią jamy ustnej ! :) Wręcz pisze nie do

DAKTARIN - pewnie chodziło o ŻEL doustny a nie maść.

3. Data: 2004-12-15 12:24:54

Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

daj znac czy tabletki ci pomogly bo mam to samo i moj lekarz nie moze mnie
wyleczyc...dostalam teraz Tantum verde i Nystatyne do picia...narazie nie
pomaga ;(

4. Data: 2005-01-16 13:06:51

Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wyglada to na kandidozę, czyli wystepowanie grzybów, lub jak inaczej się to
określa drodżdżycy. W takim przypadku należy przeprowadzić kurację przeciw
kandidozie. Kuracje stosowane przeciwko grzybom nie skutkują przy
kandidozie. Kandidoza jest chorobą specyficzną. w Warszawie jest
przychodnia, w której wypracowana jest i stosowana bardzo skuteczna metoda
zwalczania kandidozy na podstawie diety i preparatów ziołowych.
Anna

krostki na nogach
rana pooperacyjna i blizny
schizencefalia