Drugie dziecko.

41. Data: 2006-03-10 20:27:19

Temat: Re: Drugie dziecko.
Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske w news:duslrc$dpv$1@atlantis.news.tpi.pl:

Więc? która część tej wypowiedzi jest "ekstremalna"
(nieprawdziwa/niesłuszna)?

Dla ułatwienia na literkach, ale będę wdzięczna za
jakikolwiek komentarz odsiebny:

a - Dziecko nie jest częścią Ciebie
b - To człowiek, który ma prawo do prywatności
c - nie powinnaś mu go odbierać
d - Marcin nie może zaprotestować - nie przeszkadza Ci to?

> Na jedno wychodzi w sumie.

A skąd. Na pecha nie ma rady,
rozmówczynię splonkuję, kiedy nie zdzierżę.

Natek

42. Data: 2006-03-10 20:43:36

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek napisał(a):

> [...]
> b - To człowiek, który ma prawo do prywatności
> c - nie powinnaś mu go odbierać
> d - Marcin nie może zaprotestować - nie przeszkadza Ci to?

Poza kontekstem żaden z punktów.
Ekstremalne IMHO jest sugerowanie, że pisanie bloga o dziecku jest
odbieraniem mu jego prywatności. Przesadą wieje na kilometr. Biedny,
odprywacony Maciek.

> A skąd. Na pecha nie ma rady,
> rozmówczynię splonkuję, kiedy nie zdzierżę.

Czekam niecierpliwie.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

43. Data: 2006-03-10 21:04:43

Od: "MAga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza kontekstem żaden z punktów.
> Ekstremalne IMHO jest sugerowanie, że pisanie bloga o dziecku jest
> odbieraniem mu jego prywatności. Przesadą wieje na kilometr. Biedny,
> odprywacony Maciek.

Wtrącę się.
Odprywacony to on jest nie tylko przez blog. Gazety też go odprywaciły.
Ok. Ja proponuję zakończyć ten wątek.
Pisać blog będę nadal, mimo czasem zwątpienia.

dziękuję za dyskusję
pozdrawiam
agata

44. Data: 2006-03-10 21:10:12

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dusb44$7dv$1@nemesis.news.tpi.pl>
Margola <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> pisze:

> Dzięęęęki, już zapomniałam o tym świetnym dowcipie :)

A ja nie znam. Podzielcie się :)

--
PozdrawiaM

45. Data: 2006-03-10 21:11:07

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAga w news:duspo9$l57$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Odprywacony to on jest nie tylko przez blog. Gazety też go
> odprywaciły.

Gazety zrobiły to bez Twojej zgody?

Natek

46. Data: 2006-03-10 21:18:05

Od: "MAga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gazety zrobiły to bez Twojej zgody?

Chcesz bym żałowała?
Nie mam nic do ukrycia, a pisząc mogę pomóc Rodzicom z podobnymi problemami.

Czy następne Twoje pytanie bedzie dotyczyło okolicznosci wypadku Maćka?

pozdr.
Agata

47. Data: 2006-03-10 21:25:05

Od: "MAga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAga" >>> Odprywacony to on jest nie tylko przez blog. Gazety
też go

> Chcesz bym żałowała?
> Nie mam nic do ukrycia, a pisząc mogę pomóc Rodzicom z podobnymi
> problemami.

Dodam jeszcze, ze na pewnym forum opisane jest całe życie płodowe Maćka.
Daj spokój, czemu dziecko ma mieć mi to za złe?
Jak będzie kiedyś chciał, to dowie się dokładnie jaką byłam/jestem Matką.
pozdr.
agata

48. Data: 2006-03-10 22:28:14

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe"

> A ja nie znam. Podzielcie się :)

Się na jakimś spotkaniu upomnij, znane ale dobre wyłącznie na żywo.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

49. Data: 2006-03-10 23:52:54

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAga w news:dusquf$p3m$1@nemesis.news.tpi.pl:

>Daj spokój, czemu dziecko ma mieć mi to za złe?

Może nie będzie miało za złe - nie wiem.
Niektóre dzieci (podobnie jak dorośli) lubią występy
publiczne, inne nie. Nawet te, które lubią występy,
nie muszą lubić się obnażać. Nie wiesz, jaka będzie
za ileś lat kondycja psychiczna Twojego dziecka
- czasem blizny, choroby itp. bywają przyczyną
autentycznych kompleksów, szczególnie w okresie
dojrzewania - takie eksponowanie ich (w ich mniemaniu)
ułomności mogą odczuwać jako swego rodzaju upokorzenie.
Inna sprawa: mogą doznawać rzeczywistych upokorzeń
ze strony np. nieprzychylnego otoczenia.
Nawet dziecko bez żadnych "przejść" może czuć się
skrępowane lub upokorzone tym, że koleżanki i koledzy
mogą czytać o jego nocniku itd. kiedy on się stara być
np. takim już dorosłym ośmiolatkiem.

To od strony praktycznej.
Etycznie porównałabym to do publikowania cudzych listów.

Natek

50. Data: 2006-03-11 08:42:52

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dusuio$sr7$1@atlantis.news.tpi.pl>
Harun al Rashid <a...@o...pl> pisze:

> Się na jakimś spotkaniu upomnij

Odezwała się ta, co zalicza wszystkie po kolei ;-))
Ale spoko - jak się tylko wiosna zacznie, to się upomnę i o spotkanie i o
kawał na żywo :)

--
PozdrawiaM

Prawda
spadek
UWAGA! PTASIA GRYPA: Główny Inspektor Sanitarny informuje!
Jak pomoc ?
Realne marzenia (?)