Drugie dziecko.

61. Data: 2006-03-12 12:27:06

Temat: Re: Drugie dziecko.
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

truskawa napisał(a):
> Przeczytalam caly watek i musze (bo sie udusze;-)) Ty po prostu jestes
> chodzacym PROBLEMEM.

napij się meliski i zabierz za szydełkowanie może. Akurat ten poziom
int. obawiam się.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

62. Data: 2006-03-12 17:35:46

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> napij się meliski i zabierz za szydełkowanie może. Akurat ten poziom
> int. obawiam się.

Wyznacznikiem intelektu jest picie meliski i szydełkowanie??

To ja też sobie chyba odpuszczę. Od czytania tego tutaj szydełkowanie
zaczyna być coraz bardziej interesujące a już na pewno bardziej twórcze.

Eulalka

63. Data: 2006-03-12 18:41:48

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Wyznacznikiem intelektu jest picie meliski i szydełkowanie??
>
> To ja też sobie chyba odpuszczę. Od czytania tego tutaj szydełkowanie
> zaczyna być coraz bardziej interesujące a już na pewno bardziej twórcze.

Nie łap mnie za słówka - wiesz o co mi chodzi.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

Prawda
spadek
UWAGA! PTASIA GRYPA: Główny Inspektor Sanitarny informuje!
Jak pomoc ?
Realne marzenia (?)