Druty

1. Data: 2011-01-04 12:58:03

Temat: Druty
Od: "Kinga" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!!!
Czy któras z Pań wie może lub zna osobe ktora dorobiła by mi do swetra taki pasek
do wiązanie i te szlowki i zrobila by mi dla mojej coreczki taki sam lub podobny
sweter do mojego.Bo miała mi to zrobić tesciowa ale kontakt nam się "zepsół
" .Mieszkam w Poznaniu moze znajdzie się osoba ktora w ten sposób dorabia.

2. Data: 2011-01-05 16:39:12

Temat: Re: Druty
Od: "małgorzata" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytaj na tym forum
http://forum.gazeta.pl/forum/f,15333,robotki_na_drut
ach.html
tam więcej dziewczyn robiących na drutach
Małgorzata

3. Data: 2011-01-05 21:52:02

Od: k...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje bardzo za odpowiedz :)
Pozdrawiam Kinga

4. Data: 2011-01-10 06:34:02

Od: grania <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może odpsuć jak się zepsuł (nie "zepsół") kontakt z teściową.
To byłoby najprościej. Babcie- teściowe nie są takie złe .
Potrafią zrobić szlufki (nie szlówki) do swetra i kochają wnusie.
Bardzo kochają.
Jedno przepraszam potrafi zdziałać cuda.
Dzień Babci i Dziadka za parę dni.

5. Data: 2011-01-10 17:43:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Jan 2011 22:34:02 -0800 (PST), grania napisał(a):

> [...]
> Potrafią zrobić szlufki (nie szlówki) do swetra i kochają wnusie.
> Bardzo kochają.
> Jedno przepraszam potrafi zdziałać cuda.

O to to :-)

chińskie forum
Kram z robótkami kalendarz na 20011 kiedy będzie?
wykroje dla lalek
Do Białostocczanek- nasi znajomi dziś w TV
Świąteczno-noworoczne spotkanie robótkowe w Krakowie