Druty i szydelko kroowki :)

1. Data: 2002-06-10 09:21:44

Temat: Druty i szydelko kroowki :)
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm...
Wlasnie zobaczylam wzorki i bardzo mi sie spodobaly.
Czy moglabym slicznie poprosic o:
- zajaczka (?) w niebieskiej sukience z malymi zajaczkami (na 1 stronie)
- trobe niebiesko - granatowa z kwadratow (obok zajaczka, na stronie 1)
- bialego golabka (tez ze strony 1)

Oczywiscie w miare mozliwosci i czasu :)

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-06-10 10:47:49

Temat: Re: Druty i szydelko kroowki :)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jun 2002 11:21:44 +0200, "slonko" <s...@w...pl>
wrote:

> [...]
>- bialego golabka (tez ze strony 1)
>
>Oczywiscie w miare mozliwosci i czasu :)

a GDZIE one?? na serwerku M?

niecom dzis nieprzytomna - lataja dokola naszego domu faceci z
rusztowniami --> zmiana rynien i takich dech pod sufitem dachu,
ze takk powiem) i dragami, pies dostaje szalu, juz jednego ugryzl
(przez rekawiczke i koledzy jego z niego sie zaczeli smiac!!!)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-10 10:59:04

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - bialego golabka (tez ze strony 1)
>
> Oczywiscie w miare mozliwosci i czasu :)

wrzucę wszystko na serwerek, tylko dopiero wieczorkiem. Aha, one są po angielsku,
moga byc, czy potrzebujesz pomocy w tlumaczeniu?
Pzdr
ola

1. Data: 2002-06-10 11:01:15

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lista jest w katalogu 2002-06-08

Ola

1. Data: 2002-06-10 11:10:26

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a GDZIE one?? na serwerku M?

Tak tak, na serwerku, w katalogu 2002-06-08, plik "Lista wzorów na druy,
szydelko itp.doc" :)

Dobrze ze przez rekawiczke :)

Magda

1. Data: 2002-06-10 12:05:03

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wrzucę wszystko na serwerek, tylko dopiero wieczorkiem. Aha, one są po
angielsku, moga byc, czy potrzebujesz pomocy w tlumaczeniu?
> Pzdr
> ola

Mysle ze moj angielski mi wystarczy, a jakby co to mam w domu tlumacza ;) -
znaczy sie mojego faceta
Ale dziekuje za zaoferowana pomoc, no i z gory za wzorki

Magda

1. Data: 2002-06-10 15:59:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jun 2002 13:10:26 +0200, "slonko" <s...@w...pl>
wrote:

>Tak tak, na serwerku, w katalogu 2002-06-08, plik "Lista wzorów na druy,
>szydelko itp.doc" :)

>Dobrze ze przez rekawiczke :)
>
>Magda

to fajnie.

Krysia

P.S. Pies lezy w pozycji dumnego lwa (a jest cherlawe zwierze ,
na nogach a la kurze nogi - nieco przypomina z figury dobermana,
z koloru tez, wiec do lwa jej daleko, ale czuje sie jak!). w
koncu pies sam wie, jaka robota do niego nalezy, prawda ? ;)))

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-10 17:52:31

Od: "kroowka " <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

no jestem juz w koncu.
wrzucilam wzory dla Ciebie do katalogu kroowka/dla slonka (zajaczka i golebia)
a torba jest w katalogu kroowka/torby
jakbyś chcial cos jeszcze, to jestm do usług :)
milego szydelkowania
Ola

1. Data: 2002-06-10 18:04:34

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slonko <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae24mf$raq$...@n...tpi.pl...
> [...]

;) -
> znaczy sie mojego faceta
> Ale dziekuje za zaoferowana pomoc, no i z gory za wzorki

I niech ktos powie, ze robotki reczne sa nierozwojowe :-))
Uczymy sie angielskiego (i przypominamy sobie rosyjski), uczymy sie dostawac
na serwery, poznajemy mozliwosci roznych programow, zakladamy wlasne
strony.......

Pozdrawiam,
Ilona (Krakow)

1. Data: 2002-06-11 06:41:26

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:lp09gu40rlhstf0rkuagku0pootfjci31k@4ax.com...

> juz jednego ugryzl
> (przez rekawiczke i koledzy jego z niego sie zaczeli smiac!!!)

Jaki ten twój pies szarmancki i delikatny. jestem pod wrazeniem.
Gocha

Nadal nie umiem wejśc na serwerek!!!!!!
Problemy z podglądem
Też chcę byc z Wami