Druty, maskotka, czym wypchać

1. Data: 2003-11-17 18:54:49

Temat: Druty, maskotka, czym wypchać
Od: "Marta" <m...@w...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Właśnie kończę robić na drutach śliczną maskotkę - krówkę. Teraz wszystko
zależy od dobrego wypchania jej. Przeczytałam, że najlepiej wiskozą, ale co
to jest? Gdzie to dostać? Czy to jest wata wiskozowa? Bo chyba nie wypychać
włóczką? Czy ktoś może mi coś doradzić?
Pozdrawiam,
Marta

1. Data: 2003-11-17 19:26:37

Temat: Re: Druty, maskotka, czym wypchać
Od: "Anna Krystyna Potasińska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też robię maskotki na drutach
Wypycham je anilaną- trzeba ją "roztrzepać" i nadaje się idealnie. Miśki są
mięciutkie i takie akutar do przytulania.
Pozdrawiam. Ania

1. Data: 2003-11-17 19:32:55

Od: "Marta" <m...@w...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Krystyna Potasińska" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bpb7dd$sce$1@inews.gazeta.pl...
> Ja też robię maskotki na drutach
> Wypycham je anilaną- trzeba ją "roztrzepać" i nadaje się idealnie.

Ale gdzie ją można dostać?

Marta

1. Data: 2003-11-17 20:42:51

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czasem warto zbierać do torebeczki kawałki włóczki, aż sie uzbiera na
krówke:)

Anna

1. Data: 2003-11-17 20:43:39

Od: "Lalka" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Martuniu...
W kazdym sklepie z metrazem mozesz nabyc wypelnienie do kurtek...
To jest taki gruby meszek na metry.Tzw. ocieplina.
Kup sobie ze 30 cm i potnij na kawalki, ktore potem porozdzielaj...
Tak wypychalam figurki i jest to sposob rewelacyjny, zapewniam.
Pozdrawiam Lalka

1. Data: 2003-11-17 21:02:01

Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktos moze mi przeslas schemat takich maskotek ?
Z gory dzieki :)
Ania z Sosnowca

1. Data: 2003-11-18 21:27:50

Temat: Re: Druty, maskotka, czym wypchaa
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję wszystkim za rady i jutro ruszam w miasto na poszukiwania,
bo krówce brakuje już jedynie rogów i pyszczka.
Wszystkich, którzy prosili mnie o schemat krówki proszę o cierpliwość.
Prześlę w najbliższych dniach, bo trochę mi komputer szwankuje na razie.
Marta

1. Data: 2003-11-20 16:57:05

Od: "julita" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
co
> to jest? Gdzie to dostać? Czy to jest wata wiskozowa? Bo chyba nie

Witam serdecznie.
Jestem tu nowa, czasami trochę podczytuję grupę, ale bardzo rzadko. Robótki
ręczne interesują mnie bardzo, dlatego też trafiłam na tą grupę.Umiem
wszystkiego po trochę ( no prawie ), ale niestety ostatnio nie potrafię
zorganizować sobie czasu.
No, ale do rzeczy. Jeżeli chodzi o wypychanie to ktoś mi kiedyś doradził,
aby nie wyrzucać starych rajstop, tylko je zbierać ( u nas kobiet z tym
problemu nie ma, bo drą się one niemiłosiernie), kroić w małe kawałki i
wypychać nimi co się chce. Skorzystałam z tego pomysłu już nieraz., nikt się
nie domyślił co w środku.
Pozdrawiam serdecznie Julita Cygan

Druty i Oczka - Burdy wyd. specjalne
sprawdzam,czy działa przesylanie postów