Druty - śliska wiskoza

1. Data: 2001-11-15 13:49:04

Temat: Druty - śliska wiskoza
Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robię bluzeczkę z takiej błyszczącej wiskozy (dość gruba nitka,
sprzedawana w sporych motkach), która jest bardzo śliska, i przy
zakończeniu robótki nitka się po prostu po pewnym czasie rozsupłuje
sama, bez względu na to jak ją tam namotam. Poradźcie jak można to
skutecznie zakończyć, bo nic prócz kleju mi nie przychodzi do głowy ;-)

Dzięki,
Dorota

1. Data: 2001-11-15 13:56:58

Temat: Re: Druty - śliska wiskoza
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama, bez względu na to jak ją tam namotam. Poradźcie jak można to
> skutecznie zakończyć, bo nic prócz kleju mi nie przychodzi do głowy ;-)

Moze przy zszywaniu brzegow jednoczesnie zaszyj koniec nitki (na okretke).
Elzbieta

1. Data: 2001-11-15 14:57:41

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana Dorota Szeliga wzięła i naskrobała, co następuje:

> [...]
> sama, bez względu na to jak ją tam namotam. Poradźcie jak można to
> skutecznie zakończyć, bo nic prócz kleju mi nie przychodzi do głowy ;-)

Przypalić zapalniczką ? Ja tak robię w przypadku szydełkowych serwetek ze
śliskich złotych nici...

pozdr.nann

1. Data: 2001-11-15 17:47:46

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypalić zapalniczką ? Ja tak robię w przypadku szydełkowych serwetek ze
> śliskich złotych nici...

Gdzie zdobywasz zlote nici?
Czy przypalona koncowka nie jest zbyt "drapiaca" ?
Pozdr.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-16 14:00:51

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta wrote:

> Moze przy zszywaniu brzegow jednoczesnie zaszyj koniec nitki (na okretke).

Problem w tym, że ja to zszywam tym samym ;-) Ale może faktycznie zszyję
to nicią... Spróbuję najpierw co się stanie po przypaleniu, dzięki :-)

Dorota

Zarabianie na haftowaniu...?
strona robótek na drutach
Jeszcze o aniolkach...