Druty sploty i szkółka

1. Data: 2007-03-21 02:24:57

Temat: Druty sploty i szkółka
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że nie było

http://szort.pl/vk0a8
http://szort.pl/6lc2j

2. Data: 2007-03-21 12:34:45

Temat: Re: Druty sploty i szkółka
Od: "ardena" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czemu kiedy otworze plik...pojawia sie komunikat "Brak strony wyswietlania"?

Pozdrawiam
Bożena
a...@e...pl

"Śmiech jest lekarstwem, które każdy może sobie zapisać."R. Boller

3. Data: 2007-03-21 13:36:43

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

ardena napisał(a):
> [...]
> Bożena
> a...@e...pl
>
> "Śmiech jest lekarstwem, które każdy może sobie zapisać."R. Boller

Nie bardzo wiem o czym piszesz... W czym rzecz?
Pierwszy z linków działa poprawnie na bank. Przed chwilą z
ciekawości sprawdziłam. Ściągnęłam plik, rozpakowałam i mam
obrazki...

4. Data: 2007-03-21 14:12:53

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik R@blinka napisał:
> Mam nadzieję, że nie było
>
> http://szort.pl/vk0a8
> http://szort.pl/6lc2j

ale skarbnica ,dziekuje bardzo za takie boskie gazetki
kasias

5. Data: 2007-03-21 15:19:47

Od: "ardena" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dziekuję. Widocznie nie umiem tego otworzyć. A jak mam to zrobić? Ja w
komputeryzacji nei ejstem biegła..klikam pewnie nie tu gdzie potrzeba. Choć
przyznam się, że klikam w różne linki:( no takniekumata jestem i już.

6. Data: 2007-03-21 15:27:45

Od: "ardena" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
No wreszcie pojęłam jak się to robi i otwiera się. Dzięki R@blinka za dobre
rady:)

7. Data: 2007-03-21 15:56:59

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

kasias napisał(a):

> ale skarbnica ,dziekuje bardzo za takie boskie gazetki
> kasias

Cieszę się, że komuś się przyda... :o)
Ja specjalnie drutowa nie jestem, niby robić umiem, ale
bardzo nie lubię i też zachomikowałam na zaś ;o)

8. Data: 2007-03-21 15:58:05

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

ardena napisał(a):
> [...]
> Bożena
> a...@e...pl
>
> "Śmiech jest lekarstwem, które każdy może sobie zapisać."R. Boller

No to się cieszę że Ci się udało :o)

9. Data: 2007-03-22 16:06:58

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 16:58, "R@blinka" <r...@o...eu> wrote:

> No to się cieszę że Ci się udało :o)

R@blinko - je też skorzystałam z linków, z myślą o moich córkach, na
przyszłość :-)
Dziękuję!
Odezwałam się wreszcie i tu, choć po długiej przerwie. Mam zamiar
wracać częściej. Rozrabiać nie mam tutaj zamiaru, bo "drutowanie" i
szydełkowanie czyni z ludzi istoty pozbawione złości, więc ...i nie ma
tu z kim zadzierać, i mnie raczej się nie chce tutaj. I niech tak
pozostanie :-))))))))))))
PS. Biorę się za naciąganie mojego różanego filetowego obrusa własnego
pomysłu, który od czasu pierwszego uprania czeka w szafie. Kiedy to
zrobię, zamieszczę gdzieś zdjęcia i pokażę. Aktualnie wyciągnęłam z
lamusa zaczęte pół roku temu firanki do kuchni - z amorkami... Dzięki
Tobie!

10. Data: 2007-03-23 19:03:49

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> R@blinko - je też skorzystałam z linków, z myślą o moich córkach, na
> przyszłość :-)
> Dziękuję!

To tylko tak przy okazji, ja nie drutuję...

> [...]
> szydełkowanie czyni z ludzi istoty pozbawione złości, więc ...i nie ma
> tu z kim zadzierać, i mnie raczej się nie chce tutaj. I niech tak

No pewnie! Wracaj częściej i inspiruj mnie i dopinguj :o)

> [...]
> zrobię, zamieszczę gdzieś zdjęcia i pokażę. Aktualnie wyciągnęłam z
> lamusa zaczęte pół roku temu firanki do kuchni - z amorkami... Dzięki

Dzisiaj mam strasznego doła, dobrze że dziś nie pokazałaś,
bo jak oglądam te różne prace to popadam w kompleksy.
Chętnie obejrzę Twoje wypociny ;o)jak mi trochę przejdzie.
Cieszę się, że mogłam sie przydać :o)

Wybór maszyny - prosze o opinie
xxx - czyz nie jest sliczny?
xxx - szukam