Drżąca powieka od paru dni :/

1. Data: 2006-01-26 14:46:30

Temat: Drżąca powieka od paru dni :/
Od: "smogg" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od paru dni mam problem, bo co jakis czas zaczyna mi drżeć powieka na lewym oku
(dzisiaj juz tak mam od ok. 1,5h) :/ jest to strasznie nie przyjemne i
denerwująca.. co moze byc powodem takiego czegos?

pozdrawiam
smogg

2. Data: 2006-01-26 15:52:30

Temat: Re: Drżąca powieka od paru dni :/
Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"smogg" napisał:
> [...]
> lewym oku (dzisiaj juz tak mam od ok. 1,5h) :/ jest to strasznie nie
> przyjemne i denerwująca.. co moze byc powodem takiego czegos?

niedobor magnezu

pozdrawiam
taugusty

3. Data: 2006-01-26 17:14:47

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smogg" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> od paru dni mam problem, bo co jakis czas zaczyna mi drżeć powieka na
> lewym oku (dzisiaj juz tak mam od ok. 1,5h) :/ jest to strasznie nie
> przyjemne i denerwująca.. co moze byc powodem takiego czegos?

Przejrzyj nizej watki "Tik nerwowy" -C.R.E.E.D.'a i "skurcze miesni
nog" -agnesdz

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

4. Data: 2006-01-26 18:30:55

Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

brak magnezu - kup sobie asmag.