Drzazga w palcu

1. Data: 2004-12-12 18:59:35

Temat: Drzazga w palcu
Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś dwa tygodnie nazad wbiła mi się w palec malutka drzazga. Tzn.
domyślam się że jest taka, bo nie widziałem jej na oczy ;) W każdym razie
nie udało mi się nic wydłubać, natomiast zrobił mi się taki jakby odcisk, w
środku dziura na ~ 4 mm i tworzy się jakby pęcherz wypełniony krwią. Co
jakiś czas pęka i krwawię, jeśli nie zakleję plastrem, to potrafię nawet
parę godzin "znaczyć teren".
Co z tym fantem zrobić? Da się to wyjąć? Siedzi chyba głęboko, na
wewnętrznej stronie dłoni, na zgięciu palca.
Wiem że to może błachostka, ale pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło,
a nie mam czasu iść do lekarza. Oczywiście jak się okaże że trzeba, to pójdę
:(

seba

2. Data: 2004-12-12 21:51:40

Temat: Re: Drzazga w palcu
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cpi4er$7jd$1@news.onet.pl
Od: SebaeL <s...@p...onet.pl>
Było:
> [...]
> Wiem że to może błachostka, ale pierwszy raz mi się coś takiego
> przytrafiło, a nie mam czasu iść do lekarza. Oczywiście jak się

Dosyć dawno temu gdy miałem praktyki to drzazgi z drewna lub metalu
wychodziły same po kilku dniach, razem z ropą ...
Musiałeś uszkodzić jakiś rurociąg i ci nie ropieje bo wszystko krew
wypłukuje.
Proponuję jak najszybciej iść z tym drobiazgiem do lekarza - bo jak ci tym
rurociągiem popłynie ... do serca albo do mózgu ... to będzie kłuło w serce
albo w mózg a nie w palec.

http://evil.pl/pip/index.html

płytki krwi
pytanie o wyroby z gorczycy