Duda do psychologa

41. Data: 2015-12-20 22:02:21

Temat: Re: Duda do psychologa
Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]

03173290.jpg

> Prezydent i trybunał działa niezależnie w demokracji dlatego
> prezydent odsyłał ustawy sejmowe, a trybunał podważał. W dyktaturze
> mamy takich gnojów jak niezaleźni co piszą co partia chce, trybunał
> wykonuje co partia chce, prezydent wykonuje co partia chce i to nam
> pokazał PIS razem z Dudą.

Ty jesteś nie tylko głuchy na wszelkie rzeczowe argumenty.
Ty jesteś również globku ślepy i utraciłeś pamięć bo za nic nie chcesz
sobie przypomnieć jak to za czasów PO działo się tak właśnie jak
napisałeś. Ręka rękę myje, ręka rękę kryje.

I gdzież Ty kiedyś w Polsce widziałeś niezależnych ekspertów? Jak tylko
pojawiała sie konieczność odjęcia obroku od pysków to zaraz podnosili
wielkie larum. Wszystkich tych "niezależnych" o kant dupy rozbić.
Zacznij się wreszcie kierować własnym umysłem i przestań powielać
jojczenie tych wszystkich wyzyskiwaczy, którym wreszcie ktoś uczciwie
powiedział STOP. A Ty nie czekając na efekty działalności Kaczki i
spółki wolisz na wszelki wypadek krzyczeć o pomoc do burżujów.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

42. Data: 2015-12-20 22:11:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:
> s...@g...com użytkownik napisał:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Dla ciebie " niezależni " eksperci to tacy co powiedzą ...dzieci też wolno ruchać. A
tacy co stwierdzają ogromną krzywdę dzieci, to burżuje przkupione przez zbrodnicze
matki-kobiety.

43. Data: 2015-12-20 22:11:44

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]
net...

> Oddawna twierdzę że takim jak Ikselka da się wmówić że szambo to
> kotlety schabowe i będzie wpierdalała z zachwytem. Ciekawe że to
> pragnienie wytarzania się w łajnie byle tylko ładnie podane, lub
> inaczej nazwane jest u nich tak silne. ? Gdyż atak na trybunał do
> powrót do PRL, czyli trybunału wydmuszki jakim był za komuny. Tego
> nie chcą widzieć, bo zawsze kochali komunizm.

Wszystko Ci się globie już popier...... . To właśnie Trybunał powstał za
czasów PRL-u i miał służyć legitymizacji działalności władzy. I tak też
kontynuował swoją działalność za czasów PO - legitymizował postanowienia
władzy w interesie byłych, przedwojennych posiadaczy i obszarników do
których dołączyli sprytniejsze komuchy. Trybunał miał chronić układ
brunatno-czerwony oblamowany czernią. I Ty tego naiwnie bronisz... :-(

44. Data: 2015-12-20 22:24:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:
> [...]

których dołączyli sprytniejsze komuchy. Trybunał miał chronić układ
brunatno-czerwony oblamowany czernią. I Ty tego naiwnie bronisz... :-(

W każdej demokracji istnieje trójpodział władzy. Te niezależne struktury pilnują aby
ten drugi nie łamał prawa i nie dążył do władzy absolutnej, czyli dyktatury.
Za komuny nie było trybunału, powołali go przed upadkiem komuny, aby ludziom zmydlić
oczy, że stajemy się państwem prawa. Ludzie i zachód się nie nabrali.
Po upadku komuny trybunał stał się taki jak w innych państwach demokratycznych
czyli niezależny . I bardzo przeszkadza Pis-bis-totalitaryzm, bo te instytucje
chronią przez absolutną bezprawną władzą. Koleś to podstawówka. Podstawówkę tu muszę
tłumaczyć, ja pierdolę.

45. Data: 2015-12-20 22:45:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Wszystko Ci się globie już popier...... . To właśnie Trybunał powstał za
>czasów PRL-u i miał służyć legitymizacji działalności władzy.

leotar, ty kretynie

46. Data: 2015-12-21 00:35:19

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Dla ciebie "niezależni" eksperci to tacy co powiedzą ...dzieci też
> wolno ruchać. A tacy co stwierdzają ogromną krzywdę dzieci, to
> burżuje przekupione przez zbrodnicze matki-kobiety.

Jesteś bardzo inteligentnym facetem ale kiepskim obserwatorem. Nie
zauważyłeś, że wszyscy moi oponenci już dawno zrezygnowali ze spierania
się ze mną w kwestii wychowywania dzieci. Możliwości są dwie: albo ich
przekonałem argumentami albo uznali, że taki se mnie straszny świr, że
nie ma co ze mną więcej dyskutować bo jestem niereformowalny. Do takiej
konkluzji doszedł ostatni z psychiatrów, z którym miałem przyjemność
pędzić około godziny na dyskusji. Rozstaliśmy się z szacunkiem każdy
pozostając przy własnym zdaniu. On uznał, że jestem całkowicie
nieszkodliwy i nie ma podstaw do tego by mnie zamykać w psychiatryku. Do
takiego samego wniosku doszła kiedyś, przed 20 prawie laty, para
psychiatrów, którzy dokonywali pierwszych oględzin mojego stanu zdrowia
psychicznego. Uznali, że jestem nieszkodliwy i nie zagrażam
obowiązującemu porządkowi prawnemu (ta opinia jest na mojej stronie
www). I tutaj się pomylili, gdyż moje poglądy są śmiertelnym
zagrożeniem dla obowiązującego porządku prawnego, w którym dominuje
kobieta czyniąca z mężczyzny jej niewolnika seksualnego.

Nie przeocz jednak tego, że ja nie chcę kobiety, która byłaby niewolnicą
mężczyzny w jakikolwiek sposób. Chcę kobiety wolnej, niezależnej ale nie
takiej, która swoją siłę seksualną będzie wykorzystywała przeciwko
mężczyźnie i dzieciom. A jest to możliwe do osiągnięcia tylko w jednej
jedynej sytuacji gdy kobieta będzie miała poczucie własnej wartości
wyniesione z domu i posadowione na pełnej Wiedzy o życiu. Musi Kobieta
mieć pełną Wiedzę o relacjach szacunku i zaufania między Kobietą i
Mężczyzną zdobytą doświadczalnie i z obserwacji jej rodziców. Jest to
możliwe do osiągnięcia tylko w jeden jedyny sposób przez otwarte, niczym
nie ograniczone wychowanie seksualne ukazujące całe piękno relacji
między Mężczyzną i Kobietą jeżeli przepełnione są one (te relacje)
wzajemnym zaufaniem i szacunkiem. I można to zdobyć tylko w domu
rodzinnym. Tylko w domu rodzinnym może się dziecko nauczyć altruizmu i
współpracy. Ale wystarczy chociażby jeden akt przemocy (zakaz,
manipulacja)rodzica względem partnera lub dziecka by miejsce wolności
zajęło niewolnictwo.

To samo dotyczy wychowania chłopców.

47. Data: 2015-12-21 06:29:58

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> leotar, ty kretynie

Księżniczka znów nie w humorku? Przecież napisał prawdę.

--

Chiron

48. Data: 2015-12-21 08:00:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:

> [...]

współpracy. Ale wystarczy chociażby jeden akt przemocy (zakaz,
manipulacja)rodzica względem partnera lub dziecka by miejsce wolności

No widzisz tylko potwierdziłeś to co wyżej napisałem. Że dla takich jak ty "
niezależni " specjaliści to będą tacy co pozwolą ruchać dzieci. To samo mamy z PIS.
Patologia się drze ze spisek jak im nie wolno krzywdzić ludzi i łamać prawa.

49. Data: 2015-12-21 11:13:49

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
net...

> W każdej demokracji istnieje trójpodział władzy. Te niezależne
> struktury pilnują aby ten drugi nie łamał prawa i nie dążył do
> władzy absolutnej, czyli dyktatury.

Jakie niezależne struktury? O czym Ty pieprzysz globie? Powinieneś sobie
wreszcie zdać sprawę z tego, że struktura społeczeństwa i prawo w nim
obowiązujące odzwierciedla strukturę rodziny. Prawo wyrasta ze struktury
rodziny a właściwie z relacji kobieta-mężczyzna. Jeżeli w tej
podstawowej strukturze prawda i fałsz zostały zamienione miejscami -
nieważne z jakich powodów - to tym błędem obarczone będą wszystkie twory
powstałe na bazie tak ustanowionego prawa. Ten uczestnik rodziny, który
jako pierwszy dopuścił się oszustwa (i znowu nieważnym jest czy popełnił
to oszustwo świadomie czy też nieświadomie, nawet jeżeli uczyniłby w
najbardziej chwalebnym celu jakim jest przetrwanie gatunku) będzie
starał się by jego oszustwo nie wyszło na jaw. A więc będzie dokonywał
takich zabiegów i budował takie instytucje osłonowe, które zapewnia
mu/jej poczucie bezpieczeństwa nawet kosztem całej rodziny łamiąc
faktycznie prawa pozostałych uczestników rodziny. Taką właśnie
instytucją jest Trybunał Konstytucyjny, który chroni matriarchalne prawo
i cały gmach matriarchatu.

> [...]
> się nie nabrali. Po upadku komuny trybunał stał się taki jak w
> innych państwach demokratycznych czyli niezależny.

W roku 1989 nie było żadnego przełomu i ciągłość władzy została
zachowana. A więc wszystko co wyrastało na skażonym gruncie, bez wymiany
tego gruntu, musiało pozostać skażone w tym Trybunał Konstytucyjny
będący reliktem bolszewii, która rzekomo miała wyzwolić kobiety przez
powrót do komuny, w której wszystkie kobiety miały być wolne a zarazem
miały być wspólną własnością mężczyzn. Taki sam błąd popełnili na
Zachodzie hippisi, gdyż zrozumienia przyczyny przemocy uważali, że
zbiorowy seks doprowadzi do wyzwolenia świadomości. Owszem był to
czynnik sprzyjający wyzwoleniu ale nie decydujący. Wyzwolenie seksualne
tkwi w wychowaniu dziecka w rodzinie. I z rodziny bierze się umysłowa
niezależność lub uzależnienie. Bo najgłębsze pokłady podświadomości są
kształtowane w podczas najwcześniejszych okresów rozwojowych dziecka. To
co osiągamy potem to już tylko musztarda po obiedzie.

> I bardzo przeszkadza Pis-bis-totalitaryzm, bo te instytucje chronią
> przez absolutną bezprawną władzą. Koleś to podstawówka. Podstawówkę
> tu muszę tłumaczyć, ja pierdolę.

Tak się składa globku, że miałem już w podstawówce nauczycieli, którzy
uczyli mnie samodzielności, jak się samodzielnie uczyć (a nie gromadzić
fakty), jak ważną jest analiza faktów i jak dokonywać syntezy czegoś
nowego na podstawie już posiadanej wiedzy. Ale miałem przede wszystkim
prostych, nie-przeuczonych rodziców, którzy kierowali się sercem.
Dzisiejsi rodzice zamiast dawać dzieciom serce kierują je do szkół,
najlepiej płatnych, bo są przekonani, że szkoła zastąpi rodzinę. A to
jest bzdura wierutna bo im wcześniej oddasz dziecko pod kuratelę
instytucji opiekuńczych tym na większego bandytę ono wyrośnie. I
wprawdzie będzie błyskotliwe, żadne wiedzy (a co to takiego jest
wiedza?), sławy i dobrej posady ale będzie kaleką emocjonalnym.

To jest moja podstawówka globku. I jestem pewien, że skończyłem bardzo
dobrą podstawówkę oraz dobrze odrobiłem lekcję, którą mi zadano.

50. Data: 2015-12-21 11:51:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Ty idź wieśniaku chociaż skończy 2 klasę podstawówy specjalnej, jak ty nie wiesz co
to jest trybunał w demokracji. To tak jakbyś naprzykład głosił w USA, że sąd
najwyższy stanów zjednoczonych jest pogrobowcem komunizmu.

Dlatego gatunek trwa
Brak Gendera
Jest jeszcze 3 opcja
Pełzający bolszewizm
Proletariusze wszystkich krajów łączcie się