Duda do psychologa

61. Data: 2015-12-21 18:37:28

Temat: Re: Duda do psychologa
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:

> Leo Ty idź wieśniaku chociaż skończy 2 klasę podstawówy specjalnej,
> jak ty nie wiesz co to jest trybunał w demokracji. To tak jakbyś
> na przykład głosił w USA, że sąd najwyższy stanów zjednoczonych jest
> pogrobowcem komunizmu.

Tak jak komunizm był formacją przejściową ku Utopii tak samo organizacją
przejściowa jest państwo zbudowane na trójpodziale władzy dzięki któremu
to podziałowi przeciętny zjadacz chleba ma złudzenie, że jest
człowiekiem wolnym bo rzekomo niezawisły sąd mu to gwarantuje. Jak
chcesz to łudź się dalej cymbale.

Oczywiście Ameryka tak działa od 200 lat . Bo w oświeceniu wprowadzano demokracje i
większość krajów europy już dobija do 200 lat demokracji. A komunizm jak piedolnął to
nawet w Chinach to już nie komuna tylko jakaś hybryda kapitalo-socjalna. Tylko tym
dziadą ze wsi w Polsce komuno wróć jęczało od 25 lat , w spranych łbach i się wybije
staliniątka.

62. Data: 2015-12-21 19:07:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:

> [...]

to podziałowi przeciętny zjadacz chleba ma złudzenie, że jest
człowiekiem wolnym bo rzekomo niezawisły sąd mu to gwarantuje. Jak

*****-*****
Zresztą o czym ty tu piszesz ciemny buraku ? . Wpisz w google , korepetycje szkoła
podstawowa i demokracja kontra dyktatura. Tam znajdziesz wypracowania 7, 8, 9 latków,
którzy mogą dać ci wiedzę, że Ustrój demokratyczny jest całkowicie sprzeczny z
dyktaturą. Jak James Bond kontra Blofeld. Te struktury się wzajemnie wykluczają i
dlatego masz takie niusy......

Marsz ku demokracji kontra marsz ku dyktaturze

sobotę ulicami Warszawy i innych miast maszerowało kilkadziesiąt tysięcy owych
zaprzedanych lub "otumanionych" ludzi. Nikt ich nie zwoził autokarami ani nie
organizował w parafii czy przez związki zawodowe. Większość z nich przyszła na
demonstrację w poczuciu obywatelskiego obowiązku.

Uważają, że demokracja nie polega na tym, że to Kaczyński winien decydować, jak mają
żyć, co mają robić, które gazety czytać, do którego teatru chodzić ani o tym, czy być
w Kościele. Nade wszystko nie zgadzają się, by to Kaczyński decydował, kto jest
dobrym, a kto nie jest dobrym Polakiem.

To nie przypadek, że oba marsze szły niemal tą samą trasą, lecz w odwrotnych
kierunkach.

Jeden - od siedziby Trybunału Konstytucyjnego, drugi - do Trybunału. Jeden marsz
szedł ku demokracji. Drugi - śmiało podążał ku dyktaturze.

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105405,19340872,mars
z-ku-demokracji-kontra-marsz-ku-dyktaturze.html

63. Data: 2015-12-21 19:27:05

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> LeoTar

> To długo nie potrwa, widać czego to Nato tak atakują. Boją się że
> wejdą wojska bo społeczeństwo zrywa się do boju przeciw komunie, a
> sondaże Pis lecą w dół i wtenczas Pis to będzie ZWIS. A buractwo za
> miłość do komuny sankcje i opodatkowanie takie że sto lat będą
> zapierdalali co niszczyli . Oduczy się bydło raz na zawsze romansów z
> PRLami.

Głupiś globku. Oni tu już dawno weszli i zniszczyli polska samodzielność
gospodarczą przy pomocy takich czubków jak Balcerowicz i Petru-podobnym.
To takich jak oni będzie społeczeństwo wieszać za jaja. Chociaż po
prawdzie to bez takich demonów jak Sachs czy Balcerowicz nigdy nie udało
by się ruszyć tej kupy męskiego gnoju zniewolonej seksualnie przez
matki-Polki. Terapia szokowa ma swoje zalety. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

64. Data: 2015-12-21 19:39:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:
> LeoTar
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Ta terapia juz była nazywała się rewolucja październikowa, gdzie dotarła to terror i
ubóstwo, gdzie do tej pory po upadku dyktatury proletariatu, państwa
postkomunistyczne chwieją się na nogach, my już mieliśmy terror i ubóstwo dyktatury
ciemniaków.

65. Data: 2015-12-21 20:02:20

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]

> proletariatu, państwa postkomunistyczne chwieją się na nogach, my już
> mieliśmy terror i ubóstwo dyktatury ciemniaków.

Mieliśmy również dyktaturę wykształciuchów i lemingów. I co z tego?
Wynikiem zawsze był wyzysk i wszechogarniająca przemoc. Sama zmiana
władzy niekoniecznie musi więc prowadzić do wyzwolenia społeczeństwa z
ucisku, wyzwolenia, którego każdy tak bardzo pragnie. Gdzie więc tkwi
przyczyna tego stanu rzeczy? Ty jej nie wskazałeś pomimo tego, ze wiele
o przemocy naopowiadałeś. Powtórzę jeszcze raz: masz ogromną wiedzę ale
nie potrafisz wyciągnąć ostatecznych wniosków gdyż nie chcesz wystąpić
przeciwko tradycji wpojonej Ci przez Twoich rodziców. Wydaje Ci się, że
jeżeli zaakceptujesz mój punkt widzenia i rozwiązanie, które za tym
idzie to sprzeniewierzysz się własnym rodzicom, że ich upokorzysz. A to
nie jest prawda, gdyż gdybyś ich zapytał co masz zrobić to na pewno
odpowiedzieli by Ci, że masz szukać szczęścia i wolności. Zapewniam Cię,
że broniąc ciemnogrodu nieświadomie postępujesz wbrew ich woli.

66. Data: 2015-12-21 21:06:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2015 16:51:18 +0100, Chiron napisał(a):

> W policzek :-)

Policzkować KOBIETĘĘĘ????
3-P

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

67. Data: 2015-12-21 21:07:44

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> że Ustrój demokratyczny jest całkowicie sprzeczny z dyktaturą. Jak
> James Bond kontra Blofeld. Te struktury się wzajemnie wykluczają i

Demokracja to są rządy większości, które - w zamyśle, czyli chciejstwie
- mają uwzględniać interes mniejszości. Jak ten interes mniejszości w
demokratycznych państwach jest brany pod uwagę znakomicie przedstawia
despota Kadafi w swojej "Zielonej książce"
http://leotar.friko.pl/Books/Kaddafi/Zielona_ksiazka
.pdf. Poczytaj sobie
bo warto. I nie kpij każąc mi czytać wypracowania dzieci, które
przepisały zapewne gotowce z internetu bo same nie mają jeszcze pojęcia
o tym czym jest państwo - ten dowcip Ci się udał globku. :-)

> [...]
> dyktaturze.
>
> http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105405,19340872,mars
z-ku-demokracji-kontra-marsz-ku-dyktaturze.html

Że też nie przestałeś posługiwać się GóWnem jako opiniotwórczym źródłem
wiedzy, ha, ha, ha. Lepiej pooglądaj http://podziemnatv.pl, która była
już tutaj przywoływana (https://www.youtube.com/watch?v=9NVUVBxNYro)

68. Data: 2015-12-21 21:12:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2015 18:24:32 +0100, LeoTar napisał(a):

> "Bój to nasz jest ostatni..."
>
> Drugiego razu nie będzie globku. :-)

Globki przecież walczą właśnie o powrót komuny - awanturniczo rajcując się
w debilnym KODzie. Nie wiedzą ciemni ludziska, co czynią i w co są
wmanwerowani.

69. Data: 2015-12-21 21:52:15

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> jak ty nie wiesz co to jest trybunał w demokracji. To tak jakbyś
> na przykład głosił w USA, że sąd najwyższy stanów zjednoczonych jest

Komunizm to dominacja psychiczna kobiety, to jedna z mutujących struktur
matriarchalnych. A Sąd Najwyższy Stanów Zjednoczonych jest instytucją
broniącą interesów kobiet, więc w tym sensie jest istotnie pogrobowcem
komunizmu.

70. Data: 2015-12-21 22:01:03

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Policzkować KOBIETĘĘĘ????
> 3-P

Niby masz rację. Ale czy można spoliczkować Krzysztofa Bengowskiego?
:-)

--

Chiron

Dlatego gatunek trwa
Brak Gendera
Jest jeszcze 3 opcja
Pełzający bolszewizm
Proletariusze wszystkich krajów łączcie się