Dulszczyzna zwolenników Hilarii

11. Data: 2016-11-16 10:52:59

Temat: Re: Dulszczyzna zwolenników Hilarii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> XL
> Ale po co chorych pojebów tu wrzucasz

Bo lubię.

> wszyscy wiedzą co to jest KKK, radykalna > terrorystyczna organizacja rasiatowska
> zwalczająca wywolenie murzynów, dokonująca mordów i zamachów, w
normalnych linkach to organizacja

KLK tak zwalcza wyzwolenie Murzynów, że od dziesięcioleci opanowali już
całe USA i biali boją się ulicami chodzić, żeby jakiś Murzyn nie oskarżył
ich o rasizm z powodu nieustąpienia miejsca po ulubionej stronie chodnika.
A biali, niedouczeni z zasady, już są tak wytresowani przez nich, że tylko
linki z tekstami kłamliwie i jednostronnie opisującymi KKK uważają za
"normalne".
Ty sobie durniu pochodź samotnie minutę po jakiejś murzyńskiej dzielnicy,
to ci się cała twoja "wiedza" na temat rasizmu naprostuje. Tylko że już
nigdzie o tym nie napiszesz.
TAM jest prawdziwy rasizm, o którym gardłujesz.

--
XL

12. Data: 2016-11-16 11:31:26

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-16 o 10:52, Ikselka pisze:

> A biali, niedouczeni z zasady, już są tak wytresowani przez nich, że tylko
> linki z tekstami kłamliwie i jednostronnie opisującymi KKK uważają za
> "normalne".

Nareszcie coś napisałaś z sensem.
Tylko czemu takie teksty wrzucasz na grupę? Czyżbyś była tak
wytresowana, że kłamliwy i jednostronny tekst uważasz za normalny?
Tego się po tobie nie spodziewałem :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2016-11-16 11:55:58

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-16 o 01:23, Ikselka pisze:

> O to to!

Czyli rozumiesz? A mimo tego jesteś rasistką?

> Przechadzałeś się kiedyś po tzw czarnej dzielnicy w NY, Chic,
> Londynie itp lub w dzielnicy muzułmańskiej w Londynie, Paryżu?Spróbuj raz,
> a zrozumiesz, co NAPRAWDĘ oznacza rasizm.

Ale czego znowu nie rozumiesz?
Z faktu, że wśród czarnych też są rasiści, złodzieje i gwałciciele
(dokładnie tak jak wśród białych...) wynika, że ty też musisz być
rasistką? To jakaś paranoja...

Ty nadal nie rozumiesz, że ludzie to nie bydło? Niezależnie od koloru
skóry każdy człowiek to odrębna jednostka? I stosowanie
odpowiedzialności zbiorowej to idiotyzm?
Jeszcze raz, bo pominęłaś (pewnie celowo, bo nie pasuje ci do koncepcji)
wyjaśnienie zjawiska:
dlaczego ktoś opluwa czarnoskórego studenta w tramwaju w Polsce, tylko
dlatego, bo raz był na spacerze w "czarnej" dzielnicy NY i widział
_innych_ czarnych? Gorzej, nigdy nie był w NY, tylko zna kogoś kto był w
NY... i mu opowiedział.
https://www.youtube.com/watch?v=Wj6eB5TUQ78

Czy czujesz się odpowiedzialna za to, że jakiś _biały_ człowiek,
kompletnie dla ciebie obcy, gwałci, kradnie i morduje? To twoja wina?
Zasługujesz na oplucie i spalenie chałupy tylko dlatego, że przez
przypadek masz taki sam kolor skóry?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2016-11-16 14:58:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2016 11:31:26 +0100, Kviat napisał(a):

> Nareszcie coś napisałaś z sensem.
> Tylko czemu takie teksty wrzucasz na grupę? Czyżbyś była tak
> wytresowana, że kłamliwy i jednostronny tekst uważasz za normalny?
> Tego się po tobie nie spodziewałem :)

Czytaj ze zrozumieniem, KTO białych wytresował do JAKICH tekstów.

15. Data: 2016-11-16 16:23:06

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-16 o 14:58, Ikselka pisze:

> Czytaj ze zrozumieniem, KTO białych wytresował do JAKICH tekstów.

Czytaj ze zrozumieniem: użyłem twojej broni przeciwko tobie.
Na drugi raz czytaj to co sama piszesz i sprawdź czy to co piszesz
przypadkiem nie dotyczy ciebie :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2016-11-16 16:36:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2016 16:23:06 +0100, Kviat napisał(a):

> Czytaj ze zrozumieniem: użyłem twojej broni przeciwko tobie.

No ale GŁUPIO.

17. Data: 2016-11-16 19:20:59

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> XL
> Ale po co chorych pojebów tu wrzucasz

Bo lubię.

Krucjaty i mordowanie w imię wiary teraz dobre były.
Inkwizycja i tysiące na stosach też już usprawiedliwiane
Teraz terroryzm z KKK są to zastraszani biedacy przez Murzyna
Tak więc jak ciągle zło jest dla buractwa dobrem, to jak ci w tych Kielcach
przypierdole młotkiem, to to też będzie dobre , według waszych kategorii.

Ciocia Hunia ma trzeci zawał.
Niemożliwe! Krystalicznie uczciwy Ziobro i takie numery?!
O dumie narodowej i nacjonalizmie
Wypowiedź feministki Alison Jagger
Szanowny panie Trump