Duma z bycia Polakiem

41. Data: 2011-08-06 22:07:12

Temat: Re: Duma z bycia Polakiem
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-sierpień-11 w ramce <news:j1hu3o$6c0$1@inews.gazeta.pl> pędzel
Przemysław Dębski zmalował:

> Bądzmy szczerzy, gdyby nie propaganda, nikt by nie kumał o czym śpiewa
> sabaton tylko na ich koncertach nastoletni fani by włosami podłogę
> zamiatali ;)

Naści, nie ma przypadków. Właśnie najszłem w sieci:

http://youtu.be/nYCVplWGek8

42. Data: 2011-08-09 05:45:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:1xxn30o5iyjv7$.dlg@trenerowa.karma...

> Byłem 2 albo 3 lata temu na koncercie sabatonu w amfiteatrze na bemowie.
> Staaaary, w życiu się tak nie wynudziłem. Miałem wrażenie że wciąż słucham
> tego samego kiepskiego kawałka, ze zmieniającymi się tylko tekstami. Mogli
> by chociaż komiks o hansie klosie na scenie spalić albo podrzeć ... ;)

Ale on chyba pytal o dume z umiejetnosci marketungowych tej grupy (tylko
czemu Polacy maja byc tu dumni?).

43. Data: 2011-08-09 11:27:12

Od: "narciasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc Polakiem... - to ani zaszczyt, ani chluba, ani kurwa przywilej.

- To samo jest z oddychaniem. Nie spotkalem jeszcze czlowieka, ktory
jest dumny z tego ze oddycha.

Polakiem jestem jednak, bo sie w Polsce urodzilem, wzroslem,
wychowalem, nauczylem, bo w Polsce bylem szczesliwy i nieszczesliwy.

Polak, bo dla czulego przesadu, ktorego zadna racja ani logika nie
potrafie wytlumaczyc.

Polak, bo mi tak w domu rodzicielskim po polsku powiedziano, bo mnie
tam polska mowa od niemowlectwa karmiono, bo mnie matka nauczyla
polskich wierszy i piosenek.

Polak, bo po polsku spowiadalem sie z niepokojow pierwszej milosci i
po polsku belkotalem o jej szczesciu i burzach.

Polak dlatego takze, ze brzoza i wierzba sa mi blizsze niz palma i
cyprys, a Mickiewicz i Chopin drozsi niz Szekspir i Beethoven. Drozsi
dla powodow, ktorych znowu zadna racja nie potrafie uzasadnic.

Polak, bo przejalem od Polakow pewna ilosc ich wad i zalet narodowych.

Polak, bo moja nienawisc dla homofobow i faszystow polskich jest
wieksza, niz homofobow i faszystow innych narodowosci. I uwazam to za
bardzo powazna ceche mojej polskosci.

- Ale, przede wszystkim jestem Polak dlatego, ze tak mi sie podoba.

44. Data: 2011-08-09 19:57:48

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-05 16:04, kiwiko pisze:

> jasne
> ale jak Ty nie możesz to co robisz?
>
> kiwiko

Zgrzytam zębami i staram się unikać tych co jeszcze niedawno byli moimi
przyjaciółmi.
A Ty jak sobie dajesz radę w znoszeniu roli podnóżka dla zachodniego
imperializmu?

45. Data: 2011-08-10 07:01:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zgrzytam zębami i staram się unikać tych co jeszcze niedawno byli moimi
> przyjaciółmi.
> A Ty jak sobie dajesz radę w znoszeniu roli podnóżka dla zachodniego
> imperializmu?

Ojej, skocz kolego do londynu, tam sie lud rozprawia z zachodnim
imperializmem.

46. Data: 2011-08-10 15:23:45

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zgrzytam zębami i staram się unikać tych co jeszcze niedawno byli moimi
> przyjaciółmi.

staranniej dobieraj przyjaciół, żebyś ich nie musiał unikać ;)

> A Ty jak sobie dajesz radę w znoszeniu roli podnóżka dla zachodniego
> imperializmu?

nie zgrzytam zębami, jestem dzielna ;)
staram się pracować najlepiej jak potrafię, bo tak naprawdę to sami musimy
zadbać o siebie.
nie wiedziałeś o tym?

kiwiko

47. Data: 2011-08-10 17:26:19

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 17:23, kiwiko pisze:

> staranniej dobieraj przyjaciół, żebyś ich nie musiał unikać ;)

Powiedz to Kwaśniewskiemu, Tuskowi, czy Kaczyńskiemu którzy z bratniego
narodu Serbskiego zrobili wrogów Polski i Polaków. Dzisiaj Franek Dolas
z filmu "Jak wywołałem Drugą Wojnę Światową" na pewno nie cieszyłby się
z tego że zamiast na Niemców trafił na na Serbów czy Czarnogórców.
A tak swoją drogą, - z kim polecałabyś się zaprzyjaźnić? Mam na myśli
inne narody.

> nie zgrzytam zębami, jestem dzielna ;)
> staram się pracować najlepiej jak potrafię, bo tak naprawdę to sami musimy
> [...]

Domyślałem się, ale muszę Cię zmartwić.. - To na nic , - nasza praca nic
nie znaczy, jesteśmy tylko masą do wykonywania poleceń, nakazów i innych
tego typu spraw, mimo tego że nie mamy na to najmniejszej ochoty. To
system decyduje o naszych obowiązkach. Bo o prawach, jako człowiek
możemy zapomnieć.. To system rodzi czasem taki rodzaj samoobrony
człowieczeństwa jaki pokazał niedawno pan Anders Breivik z Norwegii.

48. Data: 2011-08-10 17:27:08

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 09:01, Ghost pisze:

> Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ojej, skocz kolego do londynu, tam sie lud rozprawia z zachodnim
> imperializmem.

Paru rozrabiaków nie rozwali systemu.

49. Data: 2011-08-10 17:38:16

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 19:26, jadryś pisze:

> [...]
> możemy zapomnieć.. To system rodzi czasem taki rodzaj samoobrony
> człowieczeństwa jaki pokazał niedawno pan Anders Breivik z Norwegii.

Jadryś ucz się, kształć! Wtedy poczujesz się obywatelem w społeczeństwie
a nie kilogramem kitu w masie. Zapewniam Cię, że tak niewiele trzeba do
szczęścia. :)

michał

50. Data: 2011-08-10 17:56:33

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 19:38, michał pisze:

> Jadryś ucz się, kształć! Wtedy poczujesz się obywatelem w
> społeczeństwie a nie kilogramem kitu w masie. Zapewniam Cię, że tak
> niewiele trzeba do szczęścia. :)

Sorry, ale daruj sobie ten mentorski ton. To śmieszne żeby mnie starał
się pouczać ktoś kto nie rozumie słowa "kreatywność"...

Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?
Godzina "W".
Nikt nie pisze, to se napisze - jest szansa że nikt nie przeczyta !
"Prasowka"- link
uprzedzenia: jawne i ukryte