Duomox !!!!!!

1. Data: 2000-11-02 12:45:25

Temat: Duomox !!!!!!
Od: "Orientman" <a...@p...fio> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Duomox:

*Pamiętaj! Jeśli zapomnisz zażyć lek na czas, nigdy nie przyjmuj podwójnej
dawki!

A co moze sie stac, jezeli polknelo sie omylkowo podwojna dawke i to tych
wiekszych tabletek 750mg?????? Pytam bo wlasnie mi sie cos takiego zdarzylo.
Narazie minelo 10 min. od tej niefortunnej pomylki, ale co bedzie dalej?
I jak mam ewentualnie zazywac dalej [mialobyc 2 razy dziennie 750mg]. Tak
jakby nic sie nie stalo?, czy odpuscic nastepna porcje?

z gory dziekuje i pozdrawiam medykow!

2. Data: 2000-11-02 19:46:08

Temat: Re: Duomox !!!!!!
Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeżyjesz. Chyba. Po 12-tu godzinach zażyj grzecznie jedną tabletkę i
pilnuj zegara i ilości połykanych tabletek. Zdrówka życzę. Agn.

Użytkownik Orientman <a...@p...fio> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tp3v9$8sa$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2000-11-03 19:26:13

Od: "Pyzol" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Prezes" <k...@m...com.pl> wrote in message
> Przeżyjesz. Chyba. Po 12-tu godzinach zażyj grzecznie jedną tabletkę i
> pilnuj zegara i ilości połykanych tabletek. Zdrówka życzę. Agn.

Bardzo zachecam do uzywania dyspenserow. To mozna nawet wykonac samemu:
drobne pojemniczki z napisami dni tygodnia , a jesli potrzeba - to z
godzinani zazywania.

Kaska

4. Data: 2000-11-05 19:36:40

Od: "Orientman" <a...@p...fio> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za rady.Wprawdzie po czasie. Powiem tylko ze przeszeldem to prawie
bezobjawowo. Tylko na pare godzin smak mi sie pogorszyl - zarcie bylo
gorzkie i niedobre, ale to minelo.

Pyzol wrote in message ...

> [...]
>
>Bardzo zachecam do uzywania dyspenserow. To mozna nawet wykonac samemu:
>drobne pojemniczki z napisami dni tygodnia , a jesli potrzeba - to z

Aha15
Medycyna i co dalej?
Wplyw RTG na mozg czlowieka
Zaopiekuje sie dzieckiem w Warszawie
SPRZEDAM AMORTYZATORY DO SAMOCHODÓW W SUPER NISKICH CENACH