Durczoka pamięci żałobny rapsod.

1. Data: 2021-11-16 22:55:33

Temat: Durczoka pamięci żałobny rapsod.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka reminiscencja. Wiele lat temu brałam udział w Dyktandzie w katowickim
,,Spodku". Usiadłam w pierwszym rzędzie, najbliżej komisji, aby dobrze
słyszeć tekst dyktanda. Durczok od razu zwrócił na mnie uwagę. Stanął
naprzeciw i tak się wgapiał, że nie byłam w stanie się skupić i musiałam
przenieść się o kilka rzędów do tyłu. Zobaczyłam jego zdziwiony wzrok -
,,jak to, olała MNIE? MNIE?!" Żałosny kobieciarz, przyzwyczajony, że każda
kobieta jest jego na kiwnięcie palcem, bo on jest panem z telewizji. Swoją
drogą, pewnie same kobiety (pewnego rodzaju) go do tego przyzwyczaily, bo
nigdy nie jest tak, aby tylko jedna strona była winna. Pozwoliłam sobie na
wrzucenie kropli dziegciu do tego całego miodu o nim, bo kadzenia po jego
śmierci jest zdecydowanie za dużo. Odszedł CZŁOWIEK - taki, jak każdy inny.
Ze slabościami, ktore są szeroko znane. Sukcesów nie znam. Ot, prezenter,
dziennikarz. Są lepsi. Świeć, Panie, nad jego duszą, odpuść mu winy, jak
odpuszczasz wszystkim tym, ktorym brakło siły moralnej, choć może naprawdę
chcieli lepiej żyć.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-11-17 18:54:20

Temat: Re: Durczoka pamięci żałobny rapsod.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.11.2021 o 22:55, XL pisze:

> Zobaczyłam jego zdziwiony wzrok -
> ,,jak to, olała MNIE? MNIE?!" Żałosny kobieciarz, przyzwyczajony, że każda
> kobieta jest jego na kiwnięcie palcem,

Już kiedyś (co najmniej raz) raczyłaś grupę tą bajką.
Nadal zapominasz, że można w internecie zobaczyć jak wyglądasz i
zweryfikować, czy ktoś taki jak Durczok byłby tobą zainteresowany.

Już ci tłumaczyłem (przy tym poprzednim razie), że jeżeli ta bajka jest
prawdziwa, to na bank źle zinterpretowałaś jego zdziwione spojrzenie.

Ale rozumiem, że poczułaś się odrzucona i dlatego do tej pory trzymasz i
pielęgnujesz urazę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-11-17 19:59:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Już kiedyś (co najmniej raz) raczyłaś grupę tą bajką.
> Nadal zapominasz, że można w internecie zobaczyć jak wyglądasz

Oj, tak, zwłaszcza te 20-30 lat temu, i niekoniecznie aż w internecie -
jedna szara mysz tutaj aż żółciotoku dostała ???

> zweryfikować, czy ktoś taki jak Durczok byłby tobą zainteresowany.

Pewnik jest taki, że na długo przed tą twoją ,,weryfikacją" ktoś TAKI JAK JA
absolutnie zainteresowany NIM nie był. LOL
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2021-11-18 20:22:06

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2021 o 19:59, XL pisze:

> Oj, tak, zwłaszcza te 20-30 lat temu, i niekoniecznie aż w internecie -
> jedna szara mysz tutaj aż żółciotoku dostała ???

Po tym co zobaczyłem, to strach się bać jak wyglądałaś te 20-30 lat temu.

> Pewnik jest taki, że na długo przed tą twoją ,,weryfikacją" ktoś TAKI JAK JA
> absolutnie zainteresowany NIM nie był. LOL

Pewnik jest taki, że źle zinterpretowałaś jego spojrzenie. LOL
Ale tak to bywa z sennymi koszmarami. Musiałaś to sobie jakoś
zracjonalizować po przebudzeniu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

ps.
Jak ci idzie odstawianie?

5. Data: 2021-11-18 20:50:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Po tym co zobaczyłem, to strach się bać jak wyglądałaś te 20-30 lat temu.

Prawda? Dziękuję ?
Spytaj o to szarą mysz. Widziałyśmy się lata temu we Wrocku, a sądząc po
jej reakcji (także tej po, która trwa do dziś), myślę, że DOBRZE mi się
przyjrzała ?

> Pewnik jest taki, że źle zinterpretowałaś jego spojrzenie. LOL

Nazywaj TO sobie, jak chcesz ?
TEGO nie da się ,,źle zinterpretować".
LOL
PS. Kamerzysta też się akurat do mnie przy...plątał wtedy - jak masz
znajomości w tv, to ci udostępnią. Moja rodzina przed tv była cała
uchachana ?

> ps.
> Jak ci idzie odstawianie?

Jak widzisz, lubię twoje pierdolety jak popcorn. Przez popcorn prawie nie
chodzę już do kina (wolę teatr, a tam nie ma popcornu, uff), ale ten twoj
tutaj utyciem mi nie grozi, no to sobie czasem pochrupię jeszcze. A co. W
pandemii trza sobie poprawiać humor, byle zdrowo ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2021-11-18 22:24:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.11.2021 o 20:22, Kviat pisze:

> Pewnik jest taki, że źle zinterpretowałaś jego spojrzenie. LOL

Jak niewiele musiał zrobić, by zapewnić kobiecie wspomnienia do końca
życia. ;)

--
Ewa

7. Data: 2021-11-18 23:32:30

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.11.2021 o 22:24, FEniks pisze:

> Jak niewiele musiał zrobić, by zapewnić kobiecie wspomnienia do końca
> życia. ;)

Usiadła w pierwszym rzędzie żeby zwrócić na siebie uwagę.
Nie dociera do niej, że facet wypatrzy fajną babkę niezależnie od tego,
w którym rzędzie siedzi...
Jednym spojrzeniem sprowadził ją na ziemię :)
Musiało zaboleć, skoro się przesiadła i do dzisiaj to wspomina.

Pozdrawiam
Piotr

Basiu, matko Polko, ratuj te dzieciaki!
Nie wpuścimy...