Udogodnienie

21. Data: 2001-10-18 18:08:16

Temat: Re: uczmy sie zatem jezykow obcych ;-)
Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel Karmanski" <p...@b...gnet.pl> wrote in message
news:000801c157f5$01c24f00$671463d9@windows98user...

> Pewno nie...ale jakas "czarna kroste" moga nam podrzucic.
> Jestesmy w stanie sojuszniczej wojny z nimi i najslabszym
> obiektem do zaatakowania...

Może, ale jak narazie to na nich się poluje, a nie oni na nas. Jak z turkami
daliśmy sobie radę to i araby nam nie straszne.

--
Pozdrawiam, Pituś

22. Data: 2001-10-19 06:12:02

Od: "Piotr M:-\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
[ CIACH]
witaj

23. Data: 2001-10-19 22:05:27

Temat: Re: Udogodnienie
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a):

> Marian L. napisal:
> [...]
> Tak na marginesie nazwa Telekomunikacja Polska SA
> nie przystaje do rzeczywistości. Dzisiaj już Francuska,
> droga i nieudana jak autobus Berliet :-((.
> [...]
>
> Witaj Marianie :-)
>
> O ile pamietam to Ty zainwestowales w TPsy akcje ?
> - chyba dzisiaj jestes sporo do tylu :-(

To nie Marian to Wojtek Urban, on się kiedyś przyznał z tymi akcjami.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

24. Data: 2001-10-19 22:07:49

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Karmanski napisał(a):

> Pewno nie...ale jakas "czarna kroste" moga nam podrzucic.
> Jestesmy w stanie sojuszniczej wojny z nimi i najslabszym
> obiektem do zaatakowania...

Gorzej jak NAS powołają do kamaszy :-)
To by była checa :-))

> Nie pisze tego by straszyc tylko by uswiadomic w co wdepnelismy...

Z G.... w G....
Nie zapominaj że niektórzy z nich legalnie się u nas szkolili :-(
I to na nasz koszt

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

25. Data: 2001-10-20 05:35:02

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

>witaj
>Arek ja rozumiem ze masz cos do terorystów faszystów itd ale co masz do
>statystów ...to nie wiem tez koncząsie na stów:-)))

no...., statystycznie rzecz biorac to...., nic :-)

pozdr.
Arek

26. Data: 2001-10-20 16:49:37

Od: p...@b...gnet.pl (Pawel Karmanski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Z G.... w G....
>Nie zapominaj że niektórzy z nich legalnie się u nas szkolili :-(

Wtedy byli sojusznikami. Nie tylko sie szkolili ale leczyli rany i
wypoczywali.
Zdolne bestie blyskawicznie uczyli sie naszego jezyka.
Sam Dziewulski przyznal sie ze szkolil np Angoli...Zreszta nie on jeden...
Widzialem ich tez w szpitalu wojskowym i...w osrodku wypoczynkowym
w Jachrance kolo Zegrza.

Pawel
--
>Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

27. Data: 2001-10-21 20:10:00

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Karmanski napisał(a):

> .> Nie pisze tego by straszyc tylko by uswiadomic w co wdepnelismy...

> Wtedy byli sojusznikami.

Jak ten świat się zmienia :-))

> Nie tylko sie szkolili ale leczyli rany i
> wypoczywali.

To niby tak się nazywało - myślsz że przy takiej przykrywce i okazji nie
uczyli się u nas ?

> Zdolne bestie blyskawicznie uczyli sie naszego jezyka.
> Sam Dziewulski przyznal sie ze szkolil np Angoli...Zreszta nie on jeden...

No właśnie - "szkolił" ;-)

> Widzialem ich tez w szpitalu wojskowym i...w osrodku wypoczynkowym
> w Jachrance kolo Zegrza.

Ooo

Ciekawe z tym językiem. Jak u nas Araby sdudiowali mieli świetny adrgument przy
egzaminie,
jak czegoś nie wiedzieli stwierdzali - "Ja nić nie roziumiem" :-)))

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

28. Data: 2001-10-21 21:30:21

Temat: Re: Dusz-złodziejstwo(...)
Od: Nomen Nescio <n...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Księża na księżyc ! Czarni wynocha z Polski do Watykanu !
Oto kilka przydatnych adresów:
historia świństw robionych przez kler katolicki
największa strona tego typu w Polsce
http://www.agnostyk.obywatel.pl

a dla lubiących humor
Glemp i spóła w stroju do spółkowania
http://www.geocities.com/mruczus_mialko/wystawa.htm

29. Data: 2001-10-22 05:41:41

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Chyba dla lubiacych humor w zlym stylu.
Stary, zrob cos smiesznego i spadaj z listy.

____________________
Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
(C)Pearl

30. Data: 2001-10-22 07:06:01

Od: "Piotr M:-\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nomen Nescio" <n...@d...com> napisał w wiadomości
> Księża na księżyc ! Czarni wynocha z Polski do Watykanu !
Witajcie ja rozumiem ze mozna miec inne poglądy ale sposób ich wyrazenia no
kolego to nawet chamstwem nazwac nie mozna bo chamów bym obraził
Pozdrawiam
Piotr

Odp:Pytanie o ryczalt
NIESLYSZACY