Dużo czekolady

11. Data: 2003-01-03 21:48:14

Temat: Re: Dużo czekolady
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SebaX" <s...@p...onet.pl> napisał > a co było w skeczu?
> ja natomiast słyszałem że karoten dobrze działa na oczy i jedzenie
marchewy
> jest jak najbardziej OK.
>
> pzdr Sebaxyz

troche marchewy - OK
0,5 L Kubusia dziennie - (jakie jest przeciwieństwo do OK?)
Python:facet siedzi przed telewizorem. Z wierzchu telewizora wysuwa sie taki
wysięgnik, łapie go za oko, wyciąga i wprawia w ruch wahadłowy, to samo robi
z drugim i chowa sie. Do pokoju zagląda żona. Po chwili to samo -
wysięgnik...Znów żona, wysięgnik sie chowa. Wysięgnik wychodzi znów
nieśmiało i znienacka wchodzi żona mówiąc:"kochanie nie oglądaj
telewizora(ang.), przecież wiesz, że on ci psuje oczy"
jak sie ogląda to jest śmieszne
serdecznie pozdrawiam wielbicieli M P

12. Data: 2003-01-03 22:36:32

Od: "rester" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> chcę
>
> Ja tez moge :)) jejeje
> Ale i tak się boję, że nigdy nie osiągnę prawidłowego BMI :D
> pozdrawiam
> Adam

A tak wogole to jakie jest prawidlowe BMI? Bo juz wiem jakie jest za duze,
ale o prawidlowym (tzn. nie za malym) nie moge znalezc informacji...

pozdrawiam
rester

13. Data: 2003-01-03 23:28:12

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 3 Jan 2003 13:04:44 +0100,"kakrysa" <k...@w...pl>, napisał/a:

> Ja tez moge :)) jejeje

:-)

> Ale i tak się boję, że nigdy nie osiągnę prawidłowego BMI :D

Co to jest BMI?

--
Pozdrawiam;
Kaja

14. Data: 2003-01-04 00:52:39

Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> wystukał
(news:1480rf6obz1an$.clpeoppej7q3$.dlg@40tude.net):

> Co to jest BMI?

Body Mass Index, czyli waga/wzrost^2, powinien wynosic ok. 25.
Pozdrawiam
Egghead

15. Data: 2003-01-04 02:48:54

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 4 Jan 2003 00:52:39 +0000 (UTC),Egghead <E...@w...pl>, napisał/a:

> Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> wystukał
> (news:1480rf6obz1an$.clpeoppej7q3$.dlg@40tude.net):

> Body Mass Index, czyli waga/wzrost^2, powinien wynosic ok. 25.

Aha :-)

Ja powinnam troszeczkę w pasie schudnąć,bo guzika w spódniczkach nie nogę
zapiąć,chociaż jestem drobnej figury i teraz akurat mam mniej ruchu.
Robiłam przed wyborami,w takim specjalnym lekarskim samochodzie (stali na
ulicy) badanie na cukrzycę.Wyszło mi chyba 89 (nie mam pod ręką tego
wyniku)i pani doktor powiedziała,że mogę jeść dużo słodyczy :-)

--
Pozdrawiam;
Kaja

16. Data: 2003-01-04 04:26:48

Od: Krzysztof Parzyszek <k...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Jan 2003 00:52:39 +0000 (UTC), Egghead wrote:
> Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> wystukał
> (news:1480rf6obz1an$.clpeoppej7q3$.dlg@40tude.net):

> Body Mass Index, czyli waga/wzrost^2, powinien wynosic ok. 25.

Dodam, że masa ma być w kg, a wzrost w m. Poza tym, BMI powinien
być z przedziału 20-25. 25 to już jest górna granica.

--
<>> k...@s...org <Krzysztof Parzyszek> 9/2/2002
<<> "If you can't convince them, confuse them" -- HS Truman

schodząca skora z rak - help
B5 na tradzik
Powikłania po Biodacynie
Wypadajace dyski