Re: Dwie dusze za jedno ciało

51. Data: 2012-11-15 19:00:14

Temat: Re: Dwie dusze za jedno ciało
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2012 10:33:20 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> Jakby coś się stało , wypadek czy coś

Na przykład kiedy ocucony po chwilowym zasłabnięciu jedziesz w karetce,
której "załoga" otrzymuje telefon "Dajcie mu w żyłę i wieźcie natychmiast
na transplantologię, jego czip przekazał, ze jego nerki są idealne dla
bardzo ważnego XY"?
:-]

> to można wykorzystać moje
> wszelkie organy. Wtenczas zapukują mnie do Ikselci, której serce
> staneło bo Kaczka rozbił samolot

A wiesz, stanęło.

> i glob nagle się obudzi, popatrzy - o
> Ikselcia i skończymy to pisowanie.;D

A jak to tobie stanie [serce, serce], a Kaczka Two da ci swoje?
Obudzisz się i powiesz: O jasna Kaczka! jestem PiSowcem!
:->
(by XL)

52. Data: 2012-11-15 19:01:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2012 19:44:16 +0100, Trybun napisał(a):

> "Godna śmierć"... Co to znaczy? Amerykański "humanitaryzm" każe
> torturować psychiczne skazanego nawet latami. W Chinach skazaniec po
> wyroku nawet nie wie kiedy umarł.

Powiedział Ci?
:-]
(by XL)

53. Data: 2012-11-15 19:15:56

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 20:01, Ikselka pisze:

> Powiedział Ci?
> :-]

Nie. Niespodziewany strzał w głowę zaraz po wyjściu z sali sądowej nie
może być odczuwany przez skazanego inaczej.

54. Data: 2012-11-15 19:23:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2012 20:15:56 +0100, Trybun napisał(a):

> Nie. Niespodziewany strzał w głowę zaraz po wyjściu z sali sądowej nie
> może być odczuwany przez skazanego inaczej.

A to owszem. zamiast odwołania od wyroku :-]
(by XL)

55. Data: 2012-11-15 19:36:20

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 20:23, Ikselka pisze:

> A to owszem. zamiast odwołania od wyroku :-]

Wyrok wykonuje się po wyczerpaniu wszystkich dostępnych procedur, nawet
w Chinach nie wykonuje się wyroków po werdykcie sądy pierwszej
instancji.;-)

56. Data: 2012-11-15 20:48:56

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 19:43, Trybun <r...@y...com> wrote:

> Prostaka nie idzie zafa szowa przyklejaj c anielskie skrzyd a. Prostak
> by , jest i zawsze pozostanie prostakiem, i nie wa ne czy jest
> niepi miennym pastuchem  mieszkaj cym w sza asie, czy absolwentem
> Oxfordu mieszkaj cym w pa acu.

Nawet kulture prześladowali bo jeśli prostak nie rozumie to jest to
zła kultura, bo abstrakcyjna. Tak więc kultura miała służyć prostakom
i dlatego mizerne płody powstawały, a malarstwo abstrakcyjne
zabronione, bo antykomunistyczne bo prostak nie rozumiał.

57. Data: 2012-11-15 20:50:54

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 20:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Nie ma tak że ktoś zasłab i go kroją, to musi być przypadek który i
tak umrze co by się nie robiło.

58. Data: 2012-11-15 21:12:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

> Nie. Niespodziewany strzał w głowę zaraz po wyjściu z sali sądowej nie
> może być odczuwany przez skazanego inaczej.
Czasem tak się robi- oczywiście, jak skazany jest chory- ma steraną wątrobę
i inne organy. Jak jest zdrowy- nierzadko podaje mu się środek, po którym
staje się na wpół przytomny- i pobiera się od niego organy. Chińczycy to
zmyślny naród.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

59. Data: 2012-11-15 21:17:04

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> wątrobę i inne organy. Jak jest zdrowy- nierzadko podaje mu się środek,
> po którym staje się na wpół przytomny- i pobiera się od niego organy.

Doświadczyłeś tego na własnej skórze? A może w kinie oglądałeś jakiś film
sensacyjny o kradzieży i pozyskiwaniu organów do przeszczepów? Jest także
dość obszerna sensacyjna literatura na ten temat.

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

60. Data: 2012-11-15 22:08:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2012 20:36:20 +0100, Trybun napisał(a):

> Wyrok wykonuje się po wyczerpaniu wszystkich dostępnych procedur, nawet
> w Chinach nie wykonuje się wyroków po werdykcie sądy pierwszej
> instancji.;-)

Oczywiście o ile jakaś rozprawa się odbyła... No przeważnie się odbywają
:-]
(by XL)

Lekarstwo
A ja mam pytanie ważki: łer?