Dyby wracają w Niemczech!

11. Data: 2018-01-31 09:43:07

Temat: Re: Dyby wracają w Niemczech!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-31 o 01:41, i...@g...pl pisze:

> PS. Pomyliłam tylko jedno - to nie naziści niemieccy byli pierwsi, to ZWYKLI
Niemcy:

W Polsce też ZWYKLI Polacy bawią się w faszystów.
I co teraz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2018-01-31 11:20:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 31 stycznia 2018 01:41:41 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Obecnie?
> Czyli - mam rację. MAJĄ GO.

ZTCW jest produkowany w... Czechach

13. Data: 2018-01-31 11:22:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 31 stycznia 2018 11:20:12 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> ZTCW jest produkowany w... Czechach

PS. Przez czeską firmę, a co do tego czy niemcy go mają czy nie mają -
nie ma pewności. Nadal stosowany w legalnych celach tj. przy odwszawianiu.

14. Data: 2018-01-31 13:42:48

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> W Polsce też ZWYKLI Polacy bawią się w faszystów.
> I co teraz?

Złe nazisty PL muszą jeść tort z wunderwafelkami chowając się po lasach,
u niemca mogą machać flagami na stadionach, jest różnica:)

15. Data: 2018-01-31 21:46:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No jest. Ciekawe, że lewactwu ta partyzantka belką w oku - niemieckie jawne pochody
im źdźbłami ledwie.

16. Data: 2018-02-03 00:15:49

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 31 stycznia 2018 11:22:19 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> PS. Przez czeską firmę, a co do tego czy niemcy go mają czy nie mają -
> nie ma pewności. Nadal stosowany w legalnych celach tj. przy odwszawianiu.

Zalewasz cyjanek sodu/potasu kwasem i masz cyjanowodór. Nie ma w tym nic
nadzwyczajnego Krzewciu. Tyle że cyjanki tylko na firmę są dostępne.

LD50 szczur cyjanek sodu 4,7mg/kg ciała
LD50 szczur chlorek rtęci 1mg/kg ciała znaczy mniej go trzeba
żeby szczura zabić, i nikt sraki nie napędza jaki to chlorek rtęci trujący,
a nawet dostępny bez zezwolenia.

Realia WOŚP.
Mężczyzn trzeba chronić
Twój Vincent
Paryż wciąż romantyczny ?
Samopoznanie i koniec walki przeciwieństw.