Re: Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy

From: Old Rena <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy
Date: Mon, 31 Aug 2009 20:47:14 +0200

W dniu 2009-08-31 12:22, Anna G. pisze:
> Będą rysowały, malowały, kleiły, lepiły, wycinały, wiązały sznurówki, ...
> Co jeszcze jest potrzebne 6-latkowi żeby się uczył?

Widzę, że młodsze pokolenie rodziców jakieś oldskulowe się zrobiło.
Czy inwestowanie w intelekt, wiedzę i rozwój umiejętności potomka - już
od kołyski - przestało być trendy?

Old Rena
[Renata Gierbisz]
--
|Mamy w podświadomości, że dzieci są niewinne. Otóż dziecko |
|jest niewinne w sensie seksualnym, bo jeszcze nie umie. |