Dylematy okołoprezentowe

11. Data: 2008-11-29 08:11:25

Temat: Re: Dylematy okołoprezentowe
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ggn5gc$7d8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Pytanie jest takie, co lubią 5-letnie dziewczynki?

Przypomnialo mi sie cos: kupilam ostatnio dla corci zestaw kolorowych
kartonikow do origami francuskiej f-my DJECO. Znalazlam je tutaj:
http://tinylink.com/?FkKMe4CHWA
Mam nadzieje, ze jej sie spodobaja. Koszt niewielki (ok. 20 zl), a zabawa
moze byc fajna. Zakupilam je w sklepie Red Onion (BTW - oryginalne pomysly
na prezenty), ale na ich stronie tego nie widze. Na Allegro sa takze
origami, ale inne.
Przy okazji: w Red Onion maja fajne akcesoria dla malujacych dzieci ww
firmy: stempelki (http://www.redonion.pl/pl/art/1200/Stempelki-roboty
),
arkusze do malowania witrazy (piekne smoki!) itp. Ale dla starszych
dzieciaczkow, niz 5-latki, niestety. Polecam rodzicom, ktorzy chca cos
oryginalnego dla malego plastyka. Sa takze rozne fajne gry i ukladanki
edukacyjne tej firmy. Nie widze wiekszosci z tych rzeczy w ich internetowym
sklepie. Trzeba podjechac na Burakowska (Wa-wa) albo poszukac gdzie indziej.
Lub zamowic na Amazonie: http://tinylink.com/?oDiiCAsEGg
Iwona

12. Data: 2008-11-29 08:44:40

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Potwierdzam. Plus żywy kucyk.

Nie musi być kucyk ;-). Moja siostrzenica dzwoniła do mnie z
podziękowaniami za prezent imieninowy ( koński, oczywiście), i na
koniec mówi: "ciocia, ale ty sobie naprawdę musisz kupić tego konia,
będziemy na nim jeździć, pomogę ci w pracy".
To chyba muszę.

Justyna
GG 6756000

13. Data: 2008-11-29 18:34:08

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Moje znajome dziewczynki w tym wieku* nieodmiennie lubią kucyki pony w
> każdej odmianie. Torebki z kucykami, zeszyciki z kucykami, naklejki z
> kucykami gumki z kucykami, otwierasz lodówkę...

Młodego pytałam, co dziewczynki przynoszą do przedszkola, bo mają jeden
dzień w tygodniu, kiedy mogą przynieść ulubiona zabawkę i okazuje się,
że faktycznie kucyki Pony są na topi.
--

Paulinka

14. Data: 2008-11-29 18:35:20

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> A moja (prawie) pięcioletnia dziewczynka uwielbia pierścionki i wszelkie
> przybory do rysowania.

No tego jest faktycznie do wyboru do koloru. Zastanawiam sie tylko, czy
zrobić oby identyczny prezent.

--

Paulinka

15. Data: 2008-11-29 18:36:17

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:
> [...]
> suche stemple. W sklepach mozna kupić pojedyczo dziurkacze/nożeczki z
> wymiennymi ostrzami, mozna kupic tez zestaw zapakowany w plastikowa
> walizeczkę.
> Moje dziewczyny bardzo ucieszył ten prezent, przy każdej okazji produkcji
> obrazków, laurek, kartek świątecznych to wykorzystują, zestaw jest od roku w
> domu i nie traci na zainteresowaniu dzieci.
> Jak wpiszesz do wyszukiwarki hasło "dziurkacze ozdobne" sporo ofert się
> wysypie
> W Auchan kupowałam zestaw 3 dziurkacze, nożyczki -3 wymienne ostrza, 2 suche

A to jest interesujące, ale nie jako prezent dla solenizantek, ale dla
Miśka.

--

Paulinka

16. Data: 2008-11-29 18:38:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Carol pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:ggn5gc$7d8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Najlepiej zadzwonić do rodziców i poprosić o podpowiedź. Moje lubią książki,
> puzzle (pięciolatka do 100 elementów), petshopy, kucyki i ... kalendarze ;)

To była moja pierwsza myśl, a potem pomyślałam, cholera, jak kobieta
jest z tych co wysyła listę prezentów ślubnych gościom, a tam widnieje
ekspres do kawy za jedyne 5 tys zł ;)

--

Paulinka

17. Data: 2008-11-29 18:44:09

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:ggn5gc$7d8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
> Moja lubi glownie malowanie, rysowanie i wycinanie. Dzien bez rysunku i
> nozyczek w dloni, jest dniem straconym. ;-)
> Ale czasami przypomina sobie takze o innych akcesoriach: pluszaki,
> klocki LEGO, ksiazeczki, puzzle, Polly Pocket, lalki, ciastolina
> (piaskolina sie nie spodobala), spiewajacy Spiderman (nazywany
> Sfajdermenrm ;-)), dinozaury, smoczyczki (taki, jak ta np.:
> http://www.allegro.pl/item490958371_mega_bloks_smocz
us.html).
> Teraz ciagle mowi o Fabryce Marsjan/Kosmitow. Dostanie pod choinke.
> Jak bylysmy ostatnio na urodzinkach u kolezanki z przedszkola, to
> wreczylysmy malego Pony.
> Ale staram sie najpierw zagadac z rodzicami o tym, co by ich dziecko
> uszczesliwilo.

No ja niestety słabo znam i dzieci i rodziców, bo nie odwożę młodego do
przedszkola, a tż sie słabo orientuje.
Teraz sie waham między jakimś zestawem z kucykami a czymś do malowania.

> Jutro tez mamy urodzinki. U kolejnego kolegi.

> To moze od razu napisz, do jakiej kwoty.

Myślę, że max 30 zeta na 1 prezent.

--

Paulinka

18. Data: 2008-11-29 18:45:43

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:
> [...]
> zabawa moze byc fajna. Zakupilam je w sklepie Red Onion (BTW -
> oryginalne pomysly na prezenty), ale na ich stronie tego nie widze. Na

Super rzecz:)

> [...]
> internetowym sklepie. Trzeba podjechac na Burakowska (Wa-wa) albo
> poszukac gdzie indziej. Lub zamowic na Amazonie:

Już nie zdążę, ale dla młodego byłaby niezła niespodzianka.

--

Paulinka

19. Data: 2008-11-29 19:41:22

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ggs349$c7p$2@nemesis.news.neostrada.pl...

> Super rzecz:)

Dzisiaj to uroczyscie utworzylysmy! Nie doczytalam tego przy zakupie
dokladnie, ale okazalo sie, ze to jest gra. Sklada sie te kartoniki kolorowe
i powstaja takie otwierajace sie kieszonki jakby (wszystko to widoczne jest
na opakowaniu). Nazwa 'origami' jest nieco na wyrost, ale manualnie trzeba
sie pogimnastykowac jednak. Robilam takie w dziecinstwie, pamietam. I
nakleja sie w tych kieszonkach rozne naklejki z rysunkami, co trzeba
wykonac, np.: pokaz jak sie pływa, podskakuj itp. Moze byc calkiem wesola
zabawa dla kilkorga dzieci.

> Już nie zdążę, ale dla młodego byłaby niezła niespodzianka.

To kup moze przy jakiejs innej okazji, niz gwiazdka. :-)
Polecam, bo wygladalo to zajefajnie. Mloda moja jak dorosnie, by sie zajac
takimi wynalazkami, to z pewnoscia jej kupie.
Bardzo zaluje, ze nie ma u nas wiecej takich rzeczy. Na Amazonie znalazlam
super ksiazeczki z roznymi szablonami, pomyslami itp. Bede musiala zamowic.
Iwona

20. Data: 2008-12-01 06:53:40

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ggs26b$6t8$5@atlantis.news.neostrada.pl...

> A to jest interesujące, ale nie jako prezent dla solenizantek, ale dla
> Miśka.

Ja jestem fanką wszelkich narzędzi do cięcia produkowanych przez Fiscars'a,
pojawiła sie u nich taka linia produktów i pewnie nie długo się skuszę
http://www.fiskarscrafts.com/tools/c_punches.aspx , no tanie to pewnie nie
jest, warto przeklikać kategorię "punches", sporo fajnych narzędzi i wzorów

Pozdrawiam

Monika

Ekstra angielski
Rozwydrzone nastolatki