Dynia

1. Data: 2002-09-17 08:19:03

Temat: Dynia
Od: "ontario" <p...@w...net.de> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie grupowiczow,jestem tutaj nowy i od razu male pytanko:
kilka dni temu w tv pokazywali dzialkowca ktory wychodowal dynie o masie
ok.40 kg,
byla to odmiana kanadyjska-czy kros moze mi powiedziec gdzie zdobyc nasiona
takiej dyni lub innych dyniowatych niedostepnych u nas w kraju?
Serdeczne dzieki-pozdrawiam Maciej

2. Data: 2002-09-19 21:22:52

Temat: Re: Dynia
Od: "j709" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ontario" <p...@w...net.de> napisał w wiadomości
> [...]
nasiona
> takiej dyni lub innych dyniowatych niedostepnych u nas w kraju?

A później pokaazali dynię 100 kg!!! Związek Radziecki wraca.

3. Data: 2002-09-23 06:12:07

Od: "ontario" <p...@w...net.de> szukaj wiadomości tego autora

Nie no 100 kg to moze przesada ale te 50kg chetnie bym sobie wychodowal:)
Ale widze ,ze z nasionek chyba nic nie bedzie -szkoda

4. Data: 2002-09-27 21:29:49

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie no 100 kg to moze przesada ale te 50kg chetnie bym sobie wychodowal:)
> Ale widze ,ze z nasionek chyba nic nie bedzie -szkoda

Myślę że taka dynia byłaby uciążliwa w przeróbce, a nawet w transporcie.
Chyba, że ktoś chce się pochwalić przed sąsiadami, a nawet w telewizji.
Potarte więkrze i mniejsze wyglądają podobnie. Czasami jednak może zabraknąć
słoika na 99-ty kilogram przecieru :)

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki