Dyskrecja !

21. Data: 2000-11-08 18:19:00

Temat: Re: Dyskrecja !
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i powiedzcie że zakochanie nie jest zaburzeniem chemii mózgu?
> Na szczęście przemija.

Taaa, tyle, ze nie wszyscy chca, zeby przeminelo, mnie sie podoba takie
zaburzenie :).

> Bo alkohol robi co? - uderza do mózgu. :-)

wszystko uderza do mozgu, nie tylko alkohol :)

--
spider
s...@c...pl

22. Data: 2000-11-08 18:21:12

Od: <e...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Kielesiński" <m...@c...pl> napisał w
wiadomości news:yam8347.2438.1723574808@canpol.pl...

> To także jest niebezpieczne... ;) Kobieta która poczuje że jest
bardzo
> adorowana przez mężczyznę, który poza nią żadnej innej nie widzi,
może
> to zacząć wykorzystywać...

A w jakiz sposob?? Czego tak naprawde Wy, mezczyzni, tak bardzo sie
boicie? :)

Jana Z.

23. Data: 2000-11-08 18:45:53

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Kuba 2099 na pl.sci.psychologia napisał(a):

>Moim zdaniem sprawa jest prosta. Większość (nie mogę napisać, że każdy, ale
>prawie) mężczyzn (no i kobiet, ale nie o tym mowa) jest wrażliwych, wyczulon
>ych na piękno.

I owszem tak.
Ale jak widze goscia, ktory oglada sie za typem baloniastej, wymalowanej
Pameli A. to zdziwienie wielkie mnie bierze.. Nie ma to jak piekno
naturalne :)
Ale oczywiscie to typowe DGCC!

Bartek
b...@s...eu.org , PGP 5.x key id:0xDB53615D

Być beznadziejnie niepewnym i szaleńcem nadziei...

24. Data: 2000-11-08 18:45:54

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Martusia na pl.sci.psychologia napisał(a):

>No to jesteś wyjątkowy:)))

A wiem, wiem.
"Always remember you're unique, just like everyone else..." ;)

>Specjalne pozdrówka...

Dzieki :)

25. Data: 2000-11-08 18:45:55

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, [cookie] na pl.sci.psychologia napisał(a):

>no to jest nas dwoch :))))

:)

>nie ogladaja (heheh... jak sie faceci napija wodki, to potem lubia
>opowiadac o takich rzeczach)

Nie wiem jak to jest - nie pijam wódki :) Chociaz piwo i owszem i musze
powiedziec, ze faktycznie czesto jesli jestem tylko z qmplami w pubie to
takie tematy zaczynaja krążyć, choc w z wiekiem /naszym/ staja sie
troszke inne. Np. ostatnio znajomy mi opowiada o super dziewczynie,
inteligentnej z klasą etc., ze mu sie z nia swietnie rozmawia i przebywa
w jej towarzystwie ALE, ze z "wygladu to jest troche powyzej sredniej a
nie gorna granica, a moje dotychczasowe dziewczyny byly super ladne ale
nie za bardzo rozgarniete no i sie zastanawiam co dalej". Wywalilem gały
i rzekłem - facet, a co bedziesz robil do konca zycia z cudownie piekna
tylko niezbyt rozgarnieta kobietą - patrzyl jak w obrazek i ogladal jak
pojawiaja sie zmarszczki na jej twarzy czy moze jednak warto by miec z
kim porozmawiac?! Facet niby po studiach a... a moze to ja jestem cep,
nie wiem :)

26. Data: 2000-11-08 18:45:57

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Marta na pl.sci.psychologia napisał(a):

>Ja tego również nie lubię. Zwłaszcza dodatkowo takich kmentarzy "a umiałabyś
>stanąć jak ona?", "umiałabyś tak chodzić?"

Serio? Ale ciołki - sorry :)
Choc z drugiej strony to o czym pisze Roger..
Remis zdaje sie.

27. Data: 2000-11-08 18:48:35

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakochanie jest zaburzeniem chemii nawet calego organizmu. Na
> szczescie czym innym jest milosc :)))

Witaj w klubie!

rgr

28. Data: 2000-11-08 18:57:41

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I owszem tak.
> Ale jak widze goscia, ktory oglada sie za typem baloniastej, wymalowanej
> Pameli A. to zdziwienie wielkie mnie bierze..

Ty się ciesz, bo jakby wszyscy się oglądali za naturalnymi to co by dla nas
zostało ?...

rgr

29. Data: 2000-11-08 18:59:47

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojawiaja sie zmarszczki na jej twarzy czy moze jednak warto by miec z
> kim porozmawiac?! Facet niby po studiach a... a moze to ja jestem cep,

No pewnie, cepie. Trzeba się było dowiedzieć o telefon .-)
rgr

30. Data: 2000-11-08 20:17:50

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, roger na pl.sci.psychologia napisał(a):

>Ty się ciesz, bo jakby wszyscy się oglądali za naturalnymi to co by dla nas
>zostało ?...

A "cos"(*) w ogole zostalo..?

Bartek
b...@s...eu.org , PGP 5.x key id:0xDB53615D

..."Faith means not wanting to know what's true" - Nietzsche

(*) sorry za takie nazewnictwo

Pdychiatra/psycholog na slasku ?
AA Gliwice
Re: pytanie do mężczyzn