Dyskrecja !

71. Data: 2000-11-10 13:02:50

Temat: Re: Dyskrecja !
Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <h...@b...umcs.lublin.pl> wrote in message
news:8ugphl$b2a$1@helios.man.lublin.pl...

> Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
> napisał:m...@p...ninka.net...
> A jak nie bedzie sypial, lecz Jego serce oddali sie? Jego mysli zaczna byc
> zaprzatniete Inna?
> I bedzie coraz mniej szans, by Jego serce wrocilo do Partnerki? Czy po
> jakims czasie to, ze nie sypia z Inna bedzie mialo jakies znaczenie? Czy
> ewentualny fakt sypiania z Formalna Partnerka da tej Formalnej Partnerce
> satysfakcje?

I dlatego nie można wierzyć w związek tylko oń dbać ...

rgr

72. Data: 2000-11-10 13:42:24

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nadmiernie podniesiony nastrój, poczucie możliwości działania nieadekwatne
> do okoliczności, brak potrzeby snu, gadatliwość, "klejenie" się do ludzi,
> wzmożony popęd seksualny, im bardziej się rozkręca tym bardziej odchodzi
od
> realizmu aż może dojść do urojeń wielkościowych i posłanniczych. W stanie
> skrajnym dochodzi do tzw zamącenia, ale nie bardzo rozumiem na czym ono
> polega.
> Starczy czy dać [jutro] odnośnik sieciowy?
Starczy.
hmm... ale to chyba do niczego zlego nie prowadzi?

--
spider
s...@c...pl

73. Data: 2000-11-10 14:52:39

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, roger na pl.sci.psychologia napisal:

>No. Też tak myślę.

Raz chociaz jestesmyt zgodni :)

>Ale niektórzy nazywają to manią ...

Ich sprawa. Jak sie zwie to sie zwie :)

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

74. Data: 2000-11-10 14:58:22

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, roger napl.sci.psychologia naposal:

>No i jak już ktoś stwierdził na którejś liście, ja mam ta pierwszą, a może
>ostatnią...

Do kolejki prosze i sie nie przepychac na pierwszego ;) W chwili obecnej
moja inteligencja zdechla bo jestsem skonana, padam na twarz i boli mnie
kregoslup. Dobrze, ze serce przestalo.

>Po co rozumieć? Lepiej podziwiać....

I stac tak z rozdziawiona buzia... co za widok ;)

>ulżyło ...

Mnie tez bo juz myslalam, ze dostane w lampe i do piwnicy mnie zamkniesz
:)))

>Nie da się inaczej :-)

To jeszcze cieplej bo zimno dzis :-)

Do poniedzialku.

Marlena

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

75. Data: 2000-11-10 15:03:41

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, roger na pl.sci.psychologia napisal:

>Nie o papugowanie mi szło. O zdolności do robienia różnych rzeczy. Zresztą
>nie wiem, czepiam się ...

No wiesz, jakbym sie zaparla... nie lepiej gdyby mnie slicznie poproszono to
moze bym zrobila. Tylko niestety smialabym sie przy tym.

>Znacznie :-)

Uffff, spac bym nie mogla :-)

>A czepiaj się, muszę dostać za swoje w końcu.

Moze troszeczke... :-) Ale nie bede az taka wiedzma ;-)
A swoja droga za co masz ode mnie dostac w koncu? Nie widze powodu.

Pozdrawiam bez czepiania o cokolwiek :-)
Marlena

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

76. Data: 2000-11-10 15:32:48

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@c...pl> wrote in message news:3a0c08ea@news.vogel.pl...
> od
> Starczy.
> hmm... ale to chyba do niczego zlego nie prowadzi?

Zakochanie jako związane z konkretną osobą do prawdziwej manii pewno nie
doprowadza ...
Urojenia i zamącenie zaś nie są niczynm dobrym.

rgr

77. Data: 2000-11-10 16:26:49

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I stac tak z rozdziawiona buzia... co za widok ;)

Z zamknięta buzią. I z takim jakimś błyskiem w oku...

> Mnie tez bo juz myslalam, ze dostane w lampe i do piwnicy mnie zamkniesz

To też, później :-)

> Do poniedzialku.

Pa

rgr

78. Data: 2000-11-10 16:28:34

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> wrote in message

Zresztą

> No wiesz, jakbym sie zaparla... nie lepiej gdyby mnie slicznie poproszono
> moze bym zrobila. Tylko niestety smialabym sie przy tym.

No i jestes OK

> Uffff, spac bym nie mogla :-)

E tam, tak tylko mówisz.

> Moze troszeczke... :-) Ale nie bede az taka wiedzma ;-)
> A swoja droga za co masz ode mnie dostac w koncu? Nie widze powodu.

A to wiadomo przez kogo Pan Buczek nosa utrze?

rgr

> Pozdrawiam bez czepiania o cokolwiek :-)

Pozdrawiam uczepiony jogurtu.

rgr

79. Data: 2000-11-10 18:54:39

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Nov 2000 11:19:37 +0200, "Marlena Lipinska"
<l...@p...promail.pl> wrote:

>Jakie wszystkie????!!!! Ohyda, be, pfuj, paskudztwo... No i obiad mi
>obrzydziles :)

Oj daj spokoj. Przeciez to np. widac na plazy. Taki widoczek-reakcje
ludzi mamy tylko w dwoch przypadkach. Idzie sobie laska, bikini +
majtki "nitkowe" wlasciwie niewiele zakrywajace. Zawsze wiekszosc
lampi sie na ta dupe. (Na dupe-dupy). Absolutna wiekszosc. Druga
sytuacja, idzie blond mega-paker w obcislych kapielowkach. I tak samo
- z kolei cale babiarstwo rentgenuje osobnika. Owszem, nie WSZYSCY,
nie WSZYSTKIE, ale ZNAKOMITA WIEKSZOSC...
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Nowy portalik tworzony przez... uzytkownikow!

80. Data: 2000-11-11 07:55:38

Temat: Re: Odp: Dyskrecja !
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <h...@b...umcs.lublin.pl> writes:

> A jak nie bedzie sypial, lecz Jego serce oddali sie? Jego mysli zaczna byc
> zaprzatniete Inna?
> I bedzie coraz mniej szans, by Jego serce wrocilo do Partnerki? Czy po

jak przestal kochac to tak czy siak sie oddali, odwroci i znajdzie
inna. Gapienie sie na inne panny nie ma tu nic do rzeczy.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

Pdychiatra/psycholog na slasku ?