Dyskrecja !

81. Data: 2000-11-13 06:07:13

Temat: Re: Dyskrecja !
Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, roger na pl.sci.psychologia napisal:

>Z zamknięta buzią. I z takim jakimś błyskiem w oku...

Fakt, blysk w oku dzis mam i chce by mi zostal :-)

>To też, później :-)

Prosze wyprosic wszelkie pajaki i zaczniemy pertraktacje ;-)

Spokojnego dnia :-)

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@w...pl

82. Data: 2000-11-13 06:11:20

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, roger na pl.sci.psychologia napisal:

>No i jestes OK

To mile, dziekuje. A teraz :))

>E tam, tak tylko mówisz.

Nie. Daktycznie ostanie dni nie spalam bo myslalam intensywnie o swoim zyciu
i jego dalszym ciagu.

>A to wiadomo przez kogo Pan Buczek nosa utrze?

Ja miedzy Was nie bede sie pchac :)

>Pozdrawiam uczepiony jogurtu.

Danone? Smacznego :)

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@w...pl

83. Data: 2000-11-13 17:52:55

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, roger na pl.sci.psychologia napisał(a):

>Wiesz, a czasem to niektórzy tak odejść nie chcą że aż im trzeba dyskretnie
>pomóc...

To dobrze, ze nie umiem dyskretnie pomagac.. /w takich sytuacjach/.

Bartek
b...@s...eu.org , PGP 5.x key id:0xDB53615D

...bo idą jak wieść niesie młodzieńcy z paskami na dresie...

84. Data: 2000-11-14 08:00:42

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To mile, dziekuje. A teraz :))

No teraz to inna rozmowa :-)

> Nie. Daktycznie ostanie dni nie spalam bo myslalam intensywnie o swoim
zyciu
> i jego dalszym ciagu.

I co? - będzie dobrze?

> Danone? Smacznego :)

Co to za kryptoreklama?

rgr

PS. Wiesz co? Chodź na priva, bo zaraz i tak ktoś nas tam zacznie
przeganiać, a i ja na listy czasu miał nie będę już za dużo.

85. Data: 2000-11-14 08:04:06

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartek Nagorny" <b...@s...eu.org> wrote in message

> To dobrze, ze nie umiem dyskretnie pomagac.. /w takich sytuacjach/.
>
> Pozdrawiam,

Twoja strata

Od tej chwili tylko na priva.
No more czas dla list dyskusyjnych.
rgr

86. Data: 2000-11-14 22:24:45

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

>dyskretnie pomóc...

>Twoja strata

Owszem, wiem.

Bartek
b...@s...eu.org , PGP 5.x key id:0xDB53615D

...As I said before, I never repeat myself.

87. Data: 2000-11-15 11:56:26

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...
roger zapędził się był w swej zaborczości i napisał
w news:8uqqrg$oo0$1@rymunda.torun.pdi.net...

/.../
> rgr
>
> PS. Wiesz co? ChodŸ na priva, bo zaraz i tak ktoœ nas tam zacznie
> przeganiać, a i ja na listy czasu miał nie będę już za dużo.

Protestuję! Marlena szczególnie przemieniona, jest zbyt cenna,
żebyś Ją sobie mógł zaanektować. Zresztą - Marlena Wie Swoje,
i tak łatwo się nie da... ;))

Steerpik
- - - - - - - -

88. Data: 2000-11-21 10:26:47

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Steerpik na pl.sci.pscyhologia napisal(a):

> [...]
>

>Protestuję! Marlena szczególnie przemieniona, jest zbyt cenna,
>żebyś Ją sobie mógł zaanektować. Zresztą - Marlena Wie Swoje,

Dziekuje slicznie :-))

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com