Dyskrecja !!

1. Data: 2000-11-07 20:39:50

Temat: Dyskrecja !!
Od: m...@p...onet.pl (Małgosia) szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

Mam pytanie !
Zawsze nurtowało mnie pytanie, a mianowicie - dlaczego mężczyzna będąc w
towarzystwie
kobiety ogląda się za innymi - szczególnie na ulicy idąc ze swoją dziewczyną
zerka na inną ?.

Małgorzata

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-11-07 22:11:14

Temat: Re: Dyskrecja !!
Od: "Paweł" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego Kobiety chcą wyglądać pięknie dla innych facetów?
wracając do twojego pytania:
Kiedy patrzę na piękną kobietę czuję w duszy coś jakbym podziwiał dzieło
sztuki a na swoją panią patrzę "innymi oczami".
Paweł

..

1. Data: 2000-11-07 22:29:34

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

----------- ponoc glownie to chca wygladac pieknie dla innych kobiet.

----------- ale przykomplementowales swojej pani Pawelku........

1. Data: 2000-11-07 23:50:28

Od: "Misha" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
...a chłopak tej innej spogląda na ciebie
to już tak jest z nami
i tu nie chodzi o zmianę partnerki
miłość ma głębsze fundamenty niż tylko wygląd zewn.
A może to takie nasze podświadome działanie
(porównywanie Was z innymi) co Was
mobilizuje do tego że jesteście coraz piękniejsze.

pozdrowiam
misha

1. Data: 2000-11-08 08:22:12

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgosia" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> towarzystwie
> kobiety ogląda się za innymi - szczególnie na ulicy idąc ze swoją

A dlaczego kobieta w pięknej sukience ogląda żakiecik, nawet jak z góry wie
że nie chce go kupić?

rgr

1. Data: 2000-11-08 12:37:59

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On 7 Nov 2000 21:39:50 +0100, m...@p...onet.pl
(=?iso-8859-2?Q?Ma=B3gosia?=) wrote:

>kobiety ogląda się za innymi - szczególnie na ulicy idąc ze swoją dziewczyną
>zerka na inną ?.

nie generalizuj. szanujacy sie facet nie bedzie robil z siebie malpki
w obecnosci swojej kobiety. co innego idac ulica samemu...

(choc sam prawie nigdy sie nie ogladam, moze dlatego, ze inne kobiety
sa mniej atrakcyjne dla mnie niz ONA)

--
[cookie]

1. Data: 2000-11-08 23:48:46

Od: "Bizos" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł <u...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8u9ui5$10f$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Kiedy patrzę na piękną kobietę czuję w duszy coś jakbym
podziwiał dzieło
> sztuki a na swoją panią patrzę "innymi oczami".

--------------
rodzą się mej głowie takie stwierdzenia:
1. Po co komus rozum gdy piekno tylko oczyma odbiera...
--------
2. Prawdziwe dzieło sztuki jest dziełem nawet w kiepskiej
ramie.
Tylko znawca i koneser potrafi to zauważyć.
-----------
Nie odnoszę tego w żadnej mierze bezpośrednio do ciebie. O
tak sobie...

pozdr.
St. d.

1. Data: 2000-11-10 15:02:26

Od: "Tiomi" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie zawsze !

Gdy idzie sam, też się ogląda.

Dlaczego ?
Znudzony rozmową ?
Chce wzbudzić zazdrość ?
Szuka potwierdzienia swojej atrakcyjności w oczach innej bo u tej
niezabardzo ?
Chce pokazać swoją niezależność ?
Chce podziwiać ?

Najbardziej prawdopodobne jest to ostatnie, bo podobacie się nam, drogie
Panie.

Tiomi

ZAPROSZENIE NA KONFERENCJE PSYCHOLOGICZNA !!
Dyskrecja !
Pdychiatra/psycholog na slasku ?
AA Gliwice
Re: pytanie do mężczyzn