Re: Dyskryminacja czy moja głupota ?

From: "kesser" <d...@g...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Dyskryminacja czy moja głupota ?
Date: 18 Dec 2006 03:03:17 -0800

LECH DUBROWSKI napisał(a):

> To nie twoja wina, ze firma nie widzi czlowieka tylko przepisy
>
> Leszek

Ja też poszukuję od dłuższego czasu pracy. Ciągle mam dylemat czy
i kiedy informować pracodawcę bo mnie sumienie gryzie. Ostatnio
wszystko szło dobrze i się wygadałem, wtedy Pani zajrzała pod
biurko "acha wózka nie ma to pewnie coś z głową" i rozmowa szybko
się skończyła. Raz mnie zatrudnili i po dwóch miesiącach menager
działu dojrzała że coś z ręką moją nie tak no i się zaczeło
szukanie powodu. Była to umowa zlecenie więc długo nie szukali tylko
do końca miesiąca :-). Znajomi mnie na wyspy namawiają ponoć tam
szukają ludzi ON bo boją się kar ale człowiek tu już korzenie
zapuścił :-). W jednej firmie nawet przekonywałem, że dzięki mnie
nie będą płacić składek na PFRON. Było ciężkie zdziwienie, że
wogóle takie składki są.

18.12 LECH DUBROWSKI
18.12 Wolvier
18.12 Jerzy
19.12 kesser
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla