---Dzialki ----

21. Data: 2005-03-16 18:07:01

Temat: Re: ---Dzialki ----
Od: "klaps" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tam dzialke od 10 lat ,dzialke tez ma tam min. aktor Wojciech Pokora
..pozatym dzialki rozciagaja sie na obszar lesny wielu kilometrow

pozdr

ps.a jak u was jest

22. Data: 2005-03-16 18:35:44

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam tam dzialke od 10 lat ,dzialke tez ma tam min. aktor Wojciech Pokora
> ..pozatym dzialki rozciagaja sie na obszar lesny wielu kilometrow

Też mam działkę od 10 lat i też działki rozciagają się na obszar wielu
kilometrów, i co z tego?

> ps.a jak u was jest

U nas też mamy sąsiadów

Pozdr.

23. Data: 2005-03-16 19:07:11

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klaps" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam tam dzialke od 10 lat ,dzialke tez ma tam min. aktor Wojciech Pokora
> ..pozatym dzialki rozciagaja sie na obszar lesny wielu kilometrow
>

> pozdr
>
> ps.a jak u was jest

U nas atrakcyjne działki letniskowe są nad morzem :-))
Wielu Warszawiaków i nie tylko jest ich szczęśliwymi właścicielami.
Również polskich aktorów - nie będę wymieniać nazwisk bo może by tego nie
chcieli :-)
Jednak ogródki na działkach rekreacyjno-letniskowych są przeważnie
uprawiane z doskoku.
Tu na grupie spotykają się bardziej pasjonaci pracy ogródkowej niż
wypoczynku, tak mi się przynajmniej wydaje :-))
Prawda jest taka, że jak się lubi roślinki to na balkonie lub tarasie też
jest pole do popisu.
Twoje pytanie zadane na poczatku "gdzie macie działki"zabrzmiało trochę
dziwnie, jesteśmy z całej Polski to i działki mamy- wszędzie !!
pozdrawiam, Bogda

24. Data: 2005-03-16 20:20:19

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesteśmy z całej Polski to i działki mamy- wszędzie !!
> pozdrawiam, Bogda

Podkreślić wężykiem ... wężykiem :-))))

Serdecznie Miłka

25. Data: 2005-03-16 20:36:28

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Mar 2005 21:20:19 +0100, Miłka napisał(a):

> Podkreślić wężykiem ... wężykiem :-))))

Jakbyśmy wszyscy mieli w Radzyminie, to Wojciech Pokora miałby
przechlapane, zamiast parać się aktorstwem musiałby pewnie grzebać się w
ziemi:)

Pozdrawiam
Marta

26. Data: 2005-03-16 21:58:08

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam tam dzialke od 10 lat ,dzialke tez ma tam min. aktor Wojciech Pokora
> ..pozatym dzialki rozciagaja sie na obszar lesny wielu kilometrow

B. Linda czasem, 200 m od mojego domku wypoczywa.

Pozdrawiam
Kaśka

27. Data: 2005-03-16 23:24:33

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-16 19:07, Użytkownik klaps napisał :

> Mam tam dzialke od 10 lat ,dzialke tez ma tam min. aktor Wojciech Pokora
> ...pozatym dzialki rozciagaja sie na obszar lesny wielu kilometrow

To przekaz panu Wojciechowi pozdrowienia od grupowiczow :-)
Pokore to my mamy .
pozdrawiam, Barbara

28. Data: 2005-03-17 10:15:12

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Twoje pytanie zadane na poczatku "gdzie macie działki"zabrzmiało trochę
> dziwnie, jesteśmy z całej Polski to i działki mamy- wszędzie !!
> pozdrawiam, Bogda

Uświadomiłam sobie, że wśród nas są przecież osoby z całego Świata
przepraszam, że o Nich zapomniałam.
pozdrawiam, Bogda

29. Data: 2005-03-17 11:38:53

Od: "klaps" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nad morze.eeee obawiam sie ze w lato nie macie spokoju ,jak calala Polska
przyjezdza .Pozatym takie dzialki kojarza mi sie z kempingami i wydaje mi
sie ze macie tego rodzaju umiejscowienie dzialek jak kempingi ,pozatym u
mnie taki Wojciech Pokora praktycznie mieszka , i jeszcze jedno jezeli
chodzi o domki ,powiem ze kazdy ma minimum 100 m kwadratowych a i mase
willi mozna spotkac

pozdr

30. Data: 2005-03-17 14:43:52

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie taki Wojciech Pokora praktycznie mieszka , i jeszcze jedno  jezeli
> chodzi o domki ,powiem ze kazdy ma minimum 100 m kwadratowych  a i mase

Ojej,naprawdę??? To super :))))))))))).

Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, Lilka

cebulki wiosną
Szczepienie - zrazy