Dzicz

11. Data: 2008-07-14 23:17:45

Temat: Re: Dzicz
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie wyobrażasz mój "światły komentarz" w tej sprawie?
To wobec tego jestem zmuszony chyba cię rozczarować.

Dziewczyna prawdopodobnie zrezygnowała z aborcji, na co wskazuje
zaawansowanie ciąży w jakiej była w chwili śmierci.

Z jakich względów?
Być może była to jej decyzja (np była zaangażowaną katoliczą), a być może
nie.

Jeśli chciała dokonać aborcji, ale przeszkodą był zakaz legalnej aborcji
obowiązujący w PL, to dzięki legalizacji miałaby drugą szansę po wpadce
z "ex-chłopakiem".

Na razie zbyt wcześnie na daleko idące wnioski IMHO.

Jakkolwiek to co się stało na pewno jest wynikiem A) wczesnej inicjacji
seksualnej dziewczyny, oraz B) jej skłonności do powiedzmy wyróżniania
mężczyzn o bardzo dyskusyjnych walorach psycho-mentalnych.

Oba te czynniki to IMHO poważne problemy w PL wynikające IMHO z niskiego
poziomu zainteresowania edukacją dzieci w dziedzinie "tematów tabu" wśród
niektórych grup społecznych, co ma swoje korzenie w nadzbyt wysoko
cenionej w PL IMHO warstwie religijnej.

Innymi słowy: gdyby nie religia i jej "nauki" wpajające wiernym konieczność
bezwarunkowego poświęcania i umartwiania się, to IMHO mielibyśmy w PL
znacznie mniej dramatów na skutek wiązania się jednostek wartościowych
(tak samo kobiet jak i mężczyzn) z jednostkami _bardzo wyraźnie_ mniej
wartościowymi społecznie, co moim zdaniem jest czynnikiem silnie
patogennym i "owocującym" nadmiernie obficie w wielu różnych wymiarach.

--
CB

12. Data: 2008-07-14 23:24:36

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

miszczur wrote:
> Aicha:
l-15-latke-bo-byla-z-nim-w-ciazy,wid,10153931,wiadom
osc.html

> racja. ale przynajmniej powiedz, od którego momentu "dzicz"?

Mniej wiecej od dzikich zarosli...

michal

13. Data: 2008-07-14 23:28:17

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> A dlaczego aborcjować kobietę a nie kastrować mężczyzny?
> Pomijając "świadomych" osobników, którzy marzą się XL-ce, "typowy"
> meżczyzna ma przewagę fizyczną nad kobietą i ją nierzadko
> wykorzystuje. Więc czemu to ona ma ponosić wszystkie konsekwencje?

Może ona się z nim założyła o życie, że nie zajdzie?....

michał

14. Data: 2008-07-14 23:32:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Typowe, proste myślenie.

Nie prezentuj może już swojego skomplikowanego, chyba że chcesz zrobic z
kolejnego wątku kabaret.

michał

15. Data: 2008-07-15 06:46:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
> meżczyzna ma przewagę fizyczną nad kobietą i ją nierzadko
> wykorzystuje. Więc czemu to ona ma ponosić wszystkie konsekwencje?

Jakby suka nie chciała, to by psu nie dała (nie raz - na ludowo).

16. Data: 2008-07-15 09:11:52

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na 20 wiadomości - 12 negatywnych, 7 obojętnych, 1 pozytywna.

Celna uwaga. Onet schodzi na psy.
Miedzy innymi dlatego rzadko ogladam onet.
Duch

P.S.
Dziennie na drodze ginie w Polsce okolo 20 albo 60 osob.
Wystarczyloby zeby onet codziennie sfotografowal i opisal
te wszystkie drastyczne przypadki -
mialby rubryki zapelnione "sensacjami" :/

17. Data: 2008-07-15 09:12:55

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"JanB" <j...@g...pl> wrote in message

> a myślałem że pierwszy tego linka wrzuci cbnet, ze światłym komentarzem
> nt.
> 'a gdyby mogli sie zaborcjować to by żyła'

celne, czarny humor
Duch

18. Data: 2008-07-15 09:15:26

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

Chcialbym znac statystyki, bo mam wrazenie
ze inaczej mlodzi ludzie teraz dzialaja.

Dawniej nieszczesliwie zakochany popelnial samobojstwo,
teraz ... zabija dziewczyne, "bo ona nie chciala".
Tu podobnie, zamiast siebie, zabil ja.

Czy to trend w kierunku egoizmu? Chcialbym znac statystyki.
Duch

19. Data: 2008-07-15 10:22:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jul 2008 08:46:44 +0200, Panslavista napisał(a):

> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Jakby suka nie chciała, to by psu nie dała (nie raz - na ludowo).

DOKLADNIE.

20. Data: 2008-07-15 10:25:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jul 2008 11:11:52 +0200, Duch napisał(a):

> Celna uwaga. Onet schodzi na psy.
> Miedzy innymi dlatego rzadko ogladam onet.
> Duch

Ale mi chodziło tylko o przykład - bo podobnie jest we wszystkich mediach,
niemal identyczne proporcje.

DGav, nie chodź do dentysty!!!
osobowosc prostytuki
osobowosc prostytuki