Dzicz

41. Data: 2008-07-16 08:22:59

Temat: Re: Dzicz
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message
news:g5k99o$ht4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> No tak, ja mam tylko metr pięćdziesiąt z kawałkiem, to się bardzo nie
> zmęczysz...

Nie wiem, czy Ty to Ty. Nie jestem kaczorem, abym swoje samki deptał.

42. Data: 2008-07-16 08:34:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem jest spowodowany żydowskim prawem rodzinnym.
Jesteśmy 1000 lat za murzynami. Tam wszystkie dzieci należą do ojca - w
takich rodzinach rozwód jest bardzo rzadki. Mężczyzna, zanim udzieli rozwodu
dobrze się zastanowi - inaczej potępi go plemię. Kobieta w takim przypadku
zachowuje się (wiem, że nie wszystkie) jak małpa z brzytwą.
Jestem ofiarą takiego związku (pierwszego małżeństwa). Nie dość , że
straciłem dom (od dziadków) to jeszcze byłem przegrany w sądach - przy
rozwodzie, a później przy alimentach - z sum płaconych przeze mnie na rzecz
dzieci dotarło może 1/3 - część pochłonęli komornicy, część sądy, część
fundusz alimentacyjny.
Moja gehenna skończyła się, gdy syn ukończył 13 lat i oświadczył, że
chce być ze mną. Ogólnie - tamte dzieci przyszły do mnie...

43. Data: 2008-07-16 11:16:49

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy Ty to Ty. Nie jestem kaczorem, abym swoje samki
> deptał.

A od kiedy ja Twoja?
Jestem ofiarą przemocy. Domowej.
I gwałtu. Małżeńskiego.
Powtórzyć czy może boldem rozmiar 48 napisać?

Choć to nie Ty jesteś głównym adresatem tego postu.

--
Pozdrawiam - Aicha

44. Data: 2008-07-16 11:36:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> [...]
> Moja gehenna skończyła się, gdy syn ukończył 13 lat i oświadczył,
> że chce być ze mną. Ogólnie - tamte dzieci przyszły do mnie...

Sumy płacone komornikom, sądom i funduszowi płacił Twój opór, żeby nie
płacić. Widocznie uważałes, że dach nad głową im wystarczy.
Nie wiem czy tak było, ale pośrednicy na drodze prawnej zazwyczaj zarabiają
na pieniaczach.
Trzynascie lat straciłeś bezpowrotnie. :(

michał

45. Data: 2008-07-16 12:05:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> [...]
> I gwałtu. Małżeńskiego.
> Powtórzyć czy może boldem rozmiar 48 napisać?
>
> Choć to nie Ty jesteś głównym adresatem tego postu.

Nie wierzę kobiecie...

46. Data: 2008-07-16 12:10:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

Błąd w myśleniu - przysądzano mi alimenty na które zarobić było niesposób. I
podwyżki średnio co trzy - cztery miesiące. Z pensji reszta nie wystarczała
na bilet miesięczny na dojazd do pracy...

47. Data: 2008-07-16 12:26:05

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Nie wierzę kobiecie...

Nie musisz. Są tacy, którzy wierzą. I to mi wystarczy.

--
Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2008-07-16 12:27:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2008 14:26:05 +0200, Aicha napisał(a):

> Nie musisz. Są tacy, którzy wierzą. I to mi wystarczy.

Mnie też :-)

49. Data: 2008-07-16 12:45:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2008 13:16:49 +0200, Aicha napisał(a):

> A od kiedy ja Twoja?
> Jestem ofiarą przemocy. Domowej.
> I gwałtu. Małżeńskiego.
> Powtórzyć czy może boldem rozmiar 48 napisać?
>
> Choć to nie Ty jesteś głównym adresatem tego postu.

Współczuję Ci i życzę, żebyś wyszła z tego obronną ręką - także
psychicznie, jak moja siostra. Mam nadzieję, że także rozmowy tutaj troche
Ci w tym pomagają.

50. Data: 2008-07-16 15:13:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Błąd w myśleniu - przysądzano mi alimenty na które zarobić było
> niesposób. I podwyżki średnio co trzy - cztery miesiące. Z pensji
> reszta nie wystarczała na bilet miesięczny na dojazd do pracy...

Trzeba było może samemu dawać. Ale trzeba wtedy się dogadać. A to może
boleć.
E... pewnie znowu błąd w myśleniu...

michał

DGav, nie chodź do dentysty!!!