Dzidziowa sukienka

1. Data: 2005-07-30 07:54:48

Temat: Dzidziowa sukienka
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam ja juz pare dni temu, ale nie zdazylam sie pochwalic ;)
http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=45712
.0

A jutro jedziemy na wakacje, wiec z szycia nici ;) przez dwa tygodnie.
Za to biore ze soba dwie wloczki na ciuchy dzidziowe (bawelna na
sukienke, welna na kurtke, we wrzesniu jedziemy do Polski, nie wiedomo
jakie beda temperatury ;) i jedna na swoja wiecznie niedokonczona
zielona bluzke - moze wreszcie dokoncze ;) I akwarele tez biore, bo
podobno mam NIC nie robic przy dzidzi w czasie tych wakacji, a COS
przeciez robic trzeba ;)

Kot

2. Data: 2005-07-30 08:16:02

Temat: Re: Dzidziowa sukienka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Jul 2005 09:54:48 +0200, t...@g...pl (Kot) wrote:

> [...]
>zielona bluzke - moze wreszcie dokoncze ;) I akwarele tez biore, bo
>podobno mam NIC nie robic przy dzidzi w czasie tych wakacji, a COS

Bardzo ladnie szyjesz, Kocie! Masz talenta wrodzone w tej
kwestii, nie ma dwoch zdan.

A u tesciowej w okolicy nie ma sklepow z wloczka? jak nie szyc,
to mozesz tesz poszukac materialow i pociac wykroje
wiadomo=dla-kogo :)

nawet z tylu da sie poznac, ze to Zosia - po koafiurze, jaka
Kasia miala w tym wieku "na dmuchawca" :))))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2005-07-30 08:25:06

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

>Bardzo ladnie szyjesz, Kocie! Masz talenta wrodzone w tej
>kwestii, nie ma dwoch zdan.

Dziekuje, dygdyg ;) A w pazdzierniku zapisuje sie na kurs szycia tu w
okolicy, a tssssssooo ;))

>A u tesciowej w okolicy nie ma sklepow z wloczka? jak nie szyc,
>to mozesz tesz poszukac materialow i pociac wykroje
>wiadomo=dla-kogo :)

Jaka Ty madra jestes... Wlasnie sprawdzialm na zoltych stronach, jest
wielki szmaciany sklep !!! Nie przyznam sie, ze Ty mi podpowiedzialas,
Olivier moglby Ci nie darowac ;PP

>nawet z tylu da sie poznac, ze to Zosia - po koafiurze, jaka
>Kasia miala w tym wieku "na dmuchawca" :))

A pamietasz ILE miala wlosow zaraz po urodzeniu??? Wszystkie sobie
wyrwala (miala widac jakis straszny problem ;)) i teraz ma ocalale trzy
czy cztery dluuuugie na czubku glowy (widac tam nie dosiegla ;)) i cala
mase krociutkich, co dopiero wyrosly. Mam nadzieje, ze wiecej wyrywac
nie bedzie ;)

Kot

4. Data: 2005-07-30 10:25:53

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No Kocie Kocie-prawdziwy talent z Ciebie!!!! Nic tylko winszowac.Bardzo mnie
sie podoba. Tez jestem na etapie szycia dzidziusiowych ciuszkow ale nie dla
naszego tylko dla bratanicy-Tosi ktora sie urodzila na poczatku czerwca.
Uszylam jej sukienunie i kapelusik:
http://aga.host.sk/forum/pict0357_small.jpg
(64kB)

http://aga.host.sk/forum/pict0359_small.jpg
(65kB)

http://aga.host.sk/forum/pict0367_small.jpg
(57kB)

Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje
Aga(Londyn-slonce sie przebija przez chnury)

5. Data: 2005-07-30 12:07:20

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

>No Kocie Kocie-prawdziwy talent z Ciebie!!!! Nic tylko winszowac.Bardzo mnie
>sie podoba.

Dzieki ;)

>Tez jestem na etapie szycia dzidziusiowych ciuszkow ale nie dla
>naszego tylko dla bratanicy-Tosi ktora sie urodzila na poczatku czerwca.
> [...]
No prosze, a wyglada jak sukienka i kapelusz ;PPP

Kot

Ps. No dobra, to tylko moje zboczenie antyzdrobnieniowe sie odzywa, tak
naprawde, to baaaaardzo misie podoba, akapelusza to nawet zazdroszcze,
bo co prawda kupilam wykroj, ale jakos boje sie go tknac ;) Szczegolnie
obawiam sie tego polaczenia wszystkich elementow na czubku glowy...

6. Data: 2005-07-30 14:30:31

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. No dobra, to tylko moje zboczenie antyzdrobnieniowe sie odzywa, tak
> naprawde, to baaaaardzo misie podoba,

Dziekuje i klaniam sie za pochwale

akapelusza to nawet zazdroszcze,
> bo co prawda kupilam wykroj, ale jakos boje sie go tknac ;) Szczegolnie
> obawiam sie tego polaczenia wszystkich elementow na czubku glowy...

No to Ci zdradze moj sekret polaczenia na czubku glowy.
Najlepiej jak glowka kapelusza sklada sie parzystej liczby "trojkatow".
zszywasz trzy razem i kolejny trzy a potem laczysz je wszystkie jednym szwem.
Mam nadzieje ze to jasne jest jak nie to pytaj.
Pozdrawiam
Aga(Londyn-troche pada troche slonce)

7. Data: 2005-07-30 16:43:37

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> [...]
>zszywasz trzy razem i kolejny trzy a potem laczysz je wszystkie jednym szwem.
>Mam nadzieje ze to jasne jest jak nie to pytaj.

Tak, jasne i baaaaardzo sprytne, dzieki !!!!!!

Kot

8. Data: 2005-07-30 17:19:27

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:
> [...]
> zielona bluzke - moze wreszcie dokoncze ;) I akwarele tez biore, bo
> podobno mam NIC nie robic przy dzidzi w czasie tych wakacji, a COS

Bardzo ladna, moj Luby tez to potwierdza :) Ja niedlugo zaczne szyc,
dziergac na malucha. 8 dni temu urodzil sie Dominis, ktorego bede chrzestna
wiec juz teraz zaczynam myslec o ciuszkach :)

Ps. Nigdy nie mialam okazji widziec i opiekowac sie dzieciatkiem juz na
drugi dzien po porodzie. No i powiem wam ze to taka cudna malenka
delikatniutka Fasolka! Nic, tylko robic :D

Zazula

9. Data: 2005-07-30 18:19:19

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, jasne i baaaaardzo sprytne, dzieki !!!!!!

A bardzo prosze,
A jak uszyjesz to koniecznie zrob fotke :)
Pozdrawiam
Aga(Londyn-juz nie wiem jaka pogoda bo za szybko sie zmienia)

10. Data: 2005-08-01 11:06:33

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Zrobilam ja juz pare dni temu, ale nie zdazylam sie pochwalic ;)
> http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=45712
.0

Pal szesc kiecka - zdjecie super! Super-duper-dzieciece-dziecko. A
najlepsza jest ta skarpetka zsunieta z piety - kwintesencja polrocznego
brzdaca :-)))))))))))

Gratuluje dzieciaka [chociaz juz raz to robilam].
I nie gadaj, ze to nie Twoja wina, ze jest taka slodka, bo o ile mi
wiadomo w polowie jednak JEST to Twoja wina :-))))

Pozdr,

--
Uka P.

[xxx] Witam i pytanie
[xxx]Bruges by John Clayton
[frywolitki] inspiracje...
[OT] czy wam też się to zdarza?
[xxx] Szukam z czasopisma Igraszki z igla