Dzieci gejów mają lepiej.

1. Data: 2013-06-11 22:05:37

Temat: Dzieci gejów mają lepiej.
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.focus.pl/cywilizacja/zobacz/publikacje/dz
ieci-gejow-maja-lepiej/nc/1/do-druku/1/

Wiem długie, ale co niektórzy chcą badań naukowych, więc musi być
długie. Ostatnio popularny jest fanatyk Mark R. z Opus Dei,
propagowany przez katolickie media , który jakimś dziwnym trafem pisze
to co chcą katolicy i piętnuje naukę która twierdzi że homo norma i
świetni rodzice. Wiecie kościół zawsze miał swoich naukowców, który
niezbicie udowadniali i nawet teraz, jeśli trzeba, udowodnią niezbicie
że ziemia nadal plaska.
Tak więc sprawdzajcie kto kim jest , bo wielu ludzi się nabiera na
tych kościelnych naukowców, a internet jest zalany jego urojeniami
podającymi się za badania. No niestety chcecie być wiarygodni musicie
w PL sprawdzać kto kim jest, bo mamy tak skandaliczną propagande
fałszu rozpowszechnianą przez kler, że Stalin z zazdrości w grobie się
przewraca.

2. Data: 2013-06-12 13:58:47

Temat: Re: Dzieci gejów mają lepiej.
Od: SZEF psr <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12-Jun-13 04:05, Andromeda wrote:
> [...]
> w PL sprawdzać kto kim jest, bo mamy tak skandaliczną propagande
> fałszu rozpowszechnianą przez kler, że Stalin z zazdrości w grobie się

Ty czasem nie jesteś wyjątkowo 'uzdolnionym' dzieckiem dwóch pedałów?

Stalin dla ciebie autorytetem? Hitler także?

Pedofilię także popierasz?

3. Data: 2013-06-12 16:04:18

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Cze, 13:58, SZEF psr <j...@g...com> wrote:

zieci-gejow-maja-l...

> Ty czasem nie jesteś wyjątkowo 'uzdolnionym' dzieckiem dwóch pedałów?
>
> Stalin dla ciebie autorytetem? Hitler także?
>
> Pedofilię także popierasz?

Stalin i Hitler prześladowali homoseksualistów , to są twoi
autorytety, mord i uprzedzenia. Jak też popierasz pedofilie, bo
pedofilami jest kler, a nawet modlisz się do pedofili która jest
ciężkim zboczeniem.

4. Data: 2013-06-23 13:12:16

Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Na szczescie Geje nie maja dzieci ! Jest to jak narazie fizycznie
niemozliwe zeby 2 gejow sie rozmnozyla.

5. Data: 2013-06-23 16:43:10

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na szczeście dzieci mają geje i w polsce jest kilka tysięcy takich rodzin, dlatego że
posiadają dzieci z byłych związków heteroseksualnych tępy chory buraku.

6. Data: 2013-06-24 02:35:31

Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-23 13:12, LeonKame pisze:
> Na szczescie Geje nie maja dzieci ! Jest to jak narazie fizycznie
> niemozliwe zeby 2 gejow sie rozmnozyla.

WHAAAAT? Geje nie mają narządów płciowych?

--
@foe_pl

7. Data: 2013-06-24 09:24:12

Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-24 02:35, the_foe pisze:

> WHAAAAT? Geje nie mają narządów płciowych?

Maja ale uzywaja ich do zabawy ! oD RUCHANIA W DUPE JESZCZE ZADNE
DZIECKO SIE NIE NARODZILO I TO CALKIEM DOBRZE.

8. Data: 2013-06-24 11:34:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jun 2013 09:24:12 +0200, LeonKame napisał(a):

> Maja ale uzywaja ich do zabawy ! oD RUCHANIA W DUPE JESZCZE ZADNE
> DZIECKO SIE NIE NARODZILO I TO CALKIEM DOBRZE.

:-DDD
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

LGBT są bogaci.
Adopcja
Wawko: 15.00 -zaraz poplyniecie do domku...
Zagadka-Jakiego papieża tak serdecznie witano?