Dzieci nadpobudliwe psychoruchowo

1. Data: 2002-09-23 09:37:17

Temat: Dzieci nadpobudliwe psychoruchowo
Od: "news.onet.pl" <D...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie rusza program edukacyjno - terapeutyczny dla rodziców i dzieci
nadpobudliwych - "Brykający Tygrysek".
Zajęcia prowadzą psychologowie i pedagodzy ze specjalistycznej poradni
psychologiczno - pedagogicznej.
Więcej informacji na priva.
Beata

2. Data: 2002-09-23 18:07:04

Temat: Re: Dzieci nadpobudliwe psychoruchowo
Od: "news.onet.pl" <D...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, podałam zły adres do korespondencji.
Właściwy adres brzmi: D...@p...onet.pl
Jeszcze raz przepraszam.
Beata.

3. Data: 2002-09-23 22:50:44

Od: "Małgosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Więcej informacji na priva.
> Beata
>
> A może ktoś słyszał o jakiś programach pomocy dla takich dzieci w innych
miastach, np. zachodniopomorskie??

4. Data: 2002-09-24 14:21:09

Od: "ECK" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... albo dolnośląskie?
LK
Użytkownik news.onet.pl <D...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ammndh$iud$...@n...onet.pl...
> [...]
> nadpobudliwych - "Brykający Tygrysek".
> Zajęcia prowadzą psychologowie i pedagodzy ze specjalistycznej poradni

wycieczki gorskie
Jak sa liczone certyfikaty z języków?!
Co jest lepsze ?...
Szkoły językowe