Dziecięce kłamstwo jako ucieczka przed przemocą.

11. Data: 2016-08-05 12:11:54

Temat: Re: Dziecięce kłamstwo jako ucieczka przed przemocą.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

> I ta szczepionka, to ta twoja wyśniona kazirodcza pedofilia?

Masz coś przeciwko?

Jakieś argumenty przeciw?

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

12. Data: 2016-08-05 12:21:07

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

>Masz coś przeciwko?

Owszem

>Jakieś argumenty przeciw?

Pytasz o argumenty przeciw kazirodczej pedofilii?

13. Data: 2016-08-05 12:42:08

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

> Owszem

Konkrety proszę.

> Pytasz o argumenty przeciw kazirodczej pedofilii?

Ty masz odpowiadać bo to ja pytam.

No więc jakie masz konkretne argumenty przeciwko wychowaniu seksualnemu
i inicjacji seksualnej dzieci wśród rodziców?

14. Data: 2016-08-05 12:50:38

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

> Owszem

Konkrety proszę.

> Pytasz o argumenty przeciw kazirodczej pedofilii?

Ty masz odpowiadać bo to nie Ty lecz ja pytam.

15. Data: 2016-08-05 12:54:34

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

> [...]

odpowiesz?

16. Data: 2016-08-05 12:59:12

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

To jest pytanie, które Ty zadałeś, więc powinieneś na nie sam odpowiedzieć.

> odpowiesz?

Odpowiedziałem już po wielokroć, więc skoro jesteś tak tępy to moje
kolejne objaśnianie niczego w Twojej zdolności pojmowania nie zmieni.

Adieu, idioto.

17. Data: 2016-08-05 13:11:53

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

To jest pytanie, które sam zadajesz po raz kolejny mimo iż doskonale
wiesz jaką otrzymasz odpowiedz gdyż odpowiedziałem na nie już nie jeden
raz. A jeżeli Ci i to było mało to czytaj moją stronę dopóty aż zrozumiesz.

> odpowiesz?

Odpowiedziałem już po wielokroć, więc skoro jesteś tak tępy to moje
kolejne objaśnianie niczego w Twojej zdolności pojmowania nie zmieni.

Adieu, tępy i niereformowalny idioto.

18. Data: 2016-08-05 13:50:48

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> [...]
raz. A jeżeli Ci i to było mało to czytaj moją stronę dopóty aż zrozumiesz.

Odpowiedziałem już po wielokroć, więc skoro jesteś tak tępy, że niczego
do tej pory nie zrozumiałeś, to moje kolejne objaśnianie niczego w

19. Data: 2016-08-05 14:08:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:

> Tak się składa, że jestem rodzicem.
>
> I z doświadczenia wiem, że kobiety są głęboko przekonane o tym, że
> wiedzą(?) lepiej od mężczyzn jak wychowywać dzieci.
>
> Taka wasza "drobna" przywara. :-)

W poniedziałek, 1 sierpnia, po południu zadzwoniłem do mojej eks-żony
Teresy M. z zamiarem by się z nią umówić i spotkać na kawie. Moja
eks-żona mieszka z naszym synem Wojciechem (36), który jest obciążony
zespołem Down'a, na ul. Gołężyckiej we Wrocławiu.

Telefon, po raz pierwszy od czasu gdy dzwonię na Gołężycką, odebrał
właśnie Wojtek.

Na jego pytanie:
- Kto dzwoni? - odpowiedziałem zgodnie z prawdą.
Powiedziałem mu, że:
- Władek, twój tato.
Na co otrzymałem jego odpowiedz:
- Ja nie chcę mieć taty.

Czy można mieć jaśniejszy obraz mieszanki "syndromu sztokholmskiego" z
kazirodczymi relacjami - oby tylko - emocjonalnymi matki z synem, który
ze strachu, że straci matkę gdyby chociaż tylko przez myśl mu przeszło,
że może spotkać się z ojcem, zapiera się własnego ojca. Jakie straszne
pranie mózgu musiał przejść przez te lata kiedy jego matka
uniemożliwiała mi jakiekolwiek kontakty z dziećmi i w jakiej niepewności
uczuciowej musi go ona utrzymywać od lat. Kiedyś były jeszcze Kasia i
Jasiu a teraz został sam z matką od której jest całkowicie uzależniony i
która wykorzystuje go emocjonalnie oraz materialnie. I znikąd pomocy ani
ratunku gdyż matka jest wszechwładna.

20. Data: 2016-08-05 17:18:48

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

Ghost pisze:
> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

>To jest pytanie, które Ty zadałeś, więc powinieneś na nie sam odpowiedzieć.

Znaczy się mam odpowiadać zarówno na twoje jak i swoje pytania?

Psie serce :-(
Uczucie - bezcenne
,,Jak długo zamierzacie jeszcze żyć?"
Prawdziwa natura katolika