Re: Dziecięce konkursy piękności.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dziecięce konkursy piękności.
Date: Sun, 25 Feb 2018 11:38:10 +0100

W dniu 25.02.2018 o 11:25, XL pisze:

> Analogicznie - popularbe w mediach tzw. dziecięce (bo dziecięce
> tylko z nazwy) konkursy piosenki. Popychane przez rodziców (głównie
> przez matki, przez które ojciec zwykle jest ubezwłasnowolniony) do
> konkursów dzieci śpiewają ,,dorosłe" piosenki, przez co znowu pod
> wpływem dorosłych (organizatorzy, rodzice) nabywają ,,dorosłe" emploi
> nieodwracalnie (poprzez następstwa) zakłócające ich dziecięcą
> niewinnośc - seksualnością zachowania i stroju.

Może dla niektórych będzie to i trochę obok głównego wątku, ale
przytoczę sam początek z "Wiedza i mniemanie" Platona:

"Jak dłu­go - za­czą­łem - albo mi­ło­śni­cy mą­dro­ści nie będą mie­li
w państwach wła­dzy­ kró­lew­skiej, albo ci dzi­siaj tak zwa­ni
kró­lo­wie i władcy nie za­czną się w mą­dro­ści ko­chać uczci­wie i
na­le­ży­cie, i po­kąd to się w jed­no nie zle­je - wpływ po­li­tycz­ny
i umi­ło­wa­nie mą­dro­ści - a tym licz­nym na­tu­rom, któ­re dziś idą
osob­no, wy­łącz­nie tyl­ko jed­nym albo wy­łącz­nie dru­gim to­rem,
dro­gi się nie ode­tnie, tak dłu­go nie ma sposobu, żeby zło usta­ło,
ko­cha­ny Glau­ko­nie, nie ma ra­tun­ku dla państwa, a uwa­żam, i dla
rodu ludz­kie­go. Ani mowy o tym nie ma, żeby taki ustrój prę­dzej w
gra­ni­cach moż­li­wo­ści doj­rzał i świa­tło słoń­ca zoba­czył, ustrój,
któ­ry­śmy te­raz w my­śli prze­szli. (...)"

A "wyścig szczurów" trwa w najlepsze. Czasami sobie myślę, że nie ma
innego sposobu na jego zakończenie jak tylko przez totalny zanik
reprodukcji chorego stworzenia.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018