Dziedziczenie inteligencji

1. Data: 2004-06-21 07:04:27

Temat: Dziedziczenie inteligencji
Od: "Kerim" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczanie takiej tezie "inteligencję dziedziczymy
tylko po matce". Proszę o wyrozumiałość jeśli źle zadałem pytanie, lub nie na
taką grupę, ale pierwszy raz jestem na grupie dyskusyjnej.

Kerim

2. Data: 2004-06-21 08:57:39

Temat: Re: Dziedziczenie inteligencji
Od: "Radek Zwolski" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> taką grupę, ale pierwszy raz jestem na grupie dyskusyjnej.

zaprzeczam, 50% genów pochodzi od ojca, 50% od matki

3. Data: 2004-06-21 10:04:13

Od: "Arystokrates" <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Radek Zwolski <z...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cb683a$m6b$...@n...news.tpi.pl...

> zaprzeczam, 50% genów pochodzi od ojca, 50% od matki

A od sasiada nic? ;>

4. Data: 2004-06-21 14:40:13

Od: Michał Gancarski <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arystokrates wrote:

> Użytkownik Radek Zwolski <z...@p...fm> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:cb683a$m6b$...@n...news.tpi.pl...

> A od sasiada nic? ;>

Jeśli od sąsiada, to już nie od ojca :-P

--
Michał Gancarski

5. Data: 2004-06-21 15:12:13

Od: websafe <d...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Kerim wrote:

> [...]
> tylko po matce". Proszę o wyrozumiałość jeśli źle zadałem pytanie, lub nie na
> taką grupę, ale pierwszy raz jestem na grupie dyskusyjnej.

To Ci chyba próbuje wmówić jakaś feministka ;P

MSPANC

--
Einstein też była kobietą ;)

6. Data: 2004-06-22 12:03:21

Od: "Michal Ochman" <o...@u...ocher.one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kerim" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> taką grupę, ale pierwszy raz jestem na grupie dyskusyjnej.

Nie moge zgodzic sie z innymi, ktorzy pisza, ze teza nie jest prawdziwa.
Prosze przeczytac
cytat ze strony http://www.phys.uni.torun.pl/~duch/Wyklady/kog-m/01.
htm :

"Płeć: XX u kobiet a XY u mężczyzn; chromosom X ma wyjątkowo dużą liczbę
genów
związanych z mózgiem, więc zdolności dziedziczone po kądzieli. "

Ogolnie polecam sterony dr Ducha, mozna na nich znalezc wiele bardzo
ciekawych informacji.

> Kerim

Pozdrawiam,
ocher

ps. my sie chyba skads Kerim znamy... :-)

7. Data: 2004-06-22 18:03:09

Od: "kasandra kasandrowska" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Inteligencja w ogole tylko w 50% jest dziedziczona.

8. Data: 2004-06-24 12:09:46

Od: "Kerim" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. my sie chyba skads Kerim znamy... :-)

Nie moge sobie przypomniec, ale jakbys podpowiedział?

9. Data: 2004-06-24 17:12:46

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> taką grupę, ale pierwszy raz jestem na grupie dyskusyjnej.

tez sie spotkalam z taka teza
wczkolwiek nie moge powiedziec ze sie z tym zgadzam

pozdr

psychologia strachu
Symbole senne - kto mi pomoże ?
ojej, te wady - pomocy!