Dziękuję!

11. Data: 2017-08-29 21:14:29

Temat: Re: Dziękuję!
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:bd08557e-f8dd-4113-b1af-700961e37a97@go
oglegroups.com...

>No to przyjmuj ile wlezie. Ale do siebie.

Ile pińcetek wypłaciłaś od siebie? No chyba nie chcesz powiedzieć, że twoja
rodzinka tylko pobiera?

12. Data: 2017-08-29 22:17:27

Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Dienstag, 29. August 2017 20:41:56 UTC+2 schrieb i...@g...pl:
> To jak? Ilu zaprosiłeś Afrykańczyków? Bo pouczać umiesz piknie.

W przyszlym roku jade znowu do Afryki. Poludniowej tym razem (bylem juz w Botswanie,
Namibii i Zimbabwe), bo nie lubie duzych upalow. Wtedy zobacze. ;-)

13. Data: 2017-08-29 22:34:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Gościłam u siebie - darmo użyczyłam lokal mieszkalny. Wiesz, ile to mnie kosztowało
"pińcetek"?

14. Data: 2017-08-30 02:57:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 13:35:55 UTC+2 użytkownik sylvio napisał:

> Prymas abp Wojciech Polak wzywał ostatnio do szanowania ładu konstytucyjnego, ostro
krytykował nacjonalizm, protestował przeciwko wykorzystywaniu wiary i religii do
celów politycznych i zdecydowanie opowiadał się za przyjmowaniem uchodźców.

cos ci powiem.
nie znam Wojciecha Polaka, pewnie qani innych biskupow.
innych biskupow tez nie znam.
ale jesli mi ktos pieprzy takie faramzony, ze kosciol
ma byc bezplciowy i nie wdajacy sie w polityke,
to po prostun nie dostrzga realiow,
ze nie ma czegos takiego jak apolitycznosc.
tak jak nie ma czegos takiego, jak awiarowosc.
po prostu mozna zarzekac sie, ze ja jestem
i apolityczny i awyznaniowy, ale i tak ma sie jakies poglady,
bo sie po prostu zyje i mysli.

kazdy z nas ma przeciez jakies wyobrazenuia swiata.

jacek

15. Data: 2017-08-30 22:38:20

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Gościłam u siebie - darmo użyczyłam lokal mieszkalny. Wiesz, ile to mnie
>kosztowało "pińcetek"?

Twoi goscie twoja sprawa, ile pińcetek co miesiac na meneli wplacasz?

16. Data: 2017-08-31 03:47:10

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
> po prostu mozna zarzekac sie, ze ja jestem
> i apolityczny i awyznaniowy, ale i tak ma sie jakies poglady,

Jacku, władze Kościoła nie chcą aby lokalni proboszczowie
angażowali się w politykę bo to jest złe na długą metę dla Kościoła.
Pomyśl o Kościele jak o dochodowej korporacji: żadna korporacja
nie chce alienować do siebie 1/2 klienteli! A opowiedzenie się
po jednej stronie dwupartyjnego konfliktu dzieli ludzi na 1/2.

> kazdy z nas ma przeciez jakies wyobrazenuia swiata.

A co innego prywatne wyobrażenie świata a co innego
oficjalna postawa Kościoła który proboszcz z ambony reprezentuje.

17. Data: 2017-09-01 00:32:46

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Normę wyrobiłam jednorazowo hurtem przez 5 lat fundując imigrantom z Ukrainy darmowe
mieszkanie z zameldowaniem na stałe - mają dzięki temu kartę stałego pobytu,
posiadając tytuł prawny (umowa użyczenia) do lokalu mieszkalnego. Teraz już kupili
sobie własne lokum.
Teraz ty się pochwal czynami, bo w pysku to mocny jesteś bardzo.

18. Data: 2017-09-01 18:17:36

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Normę wyrobiłam jednorazowo hurtem przez 5 lat fundując imigrantom z
>Ukrainy darmowe mieszkanie z zameldowaniem na stałe

Hahahahahhaahahha, chyba chlewik, jednoczesnie zmuszajac ich do darmowej
pracy :-D

19. Data: 2017-09-01 18:39:53

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ani chlewik, ani pracy. Pani jest muzykiem i pracuje do dziś w Filharmonii
Świętokrzyskiej, a jej syn dzięki mnie ukończył studia na Politechnice
Świętokrzyskiej i obecnie pracuje w Warszawie jako informatyk. Sprzedali swoje
mieszkanie na Krymie i kupili w Warszawie przy Wilczej.
:-)
A dom po moich Rodzicach czeka teraz na polskie rodziny z Kazachstanu. Dom - nie
chlewik. Za darmo.

No, to teraz twoja kolej, dziamdziaku.

20. Data: 2017-09-02 04:51:36

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Ani chlewik, ani pracy.

Ile razy tu była mowa o jakiejkolwiek działalności charytatywnej na rzecz
bliźnich, tyle razy obśmiewałaś idee bezinteresownej pomocy. Więc wiesz,
twoja wiarygodność jest zerowa. Zapracowałaś na to.

Brawo, Pawłowicz!
Rozmowa ze Świadomością.
Rozmowa ze Świadomością
Rozmowa ze swoja Świadomością