Dziekuje Iglakowi :)))

1. Data: 2001-02-01 15:09:39

Temat: Dziekuje Iglakowi :)))
Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwila kupilem w Iglaku milion elementow sysytemu nawadniajacego
Gardeny.
I niniejszym chciałbym podziekowac obsudze, która z anielska cierpliwoscia
wysluchala moich zagmatwanych zachcianek, doradzila, co trzeba (w
odroznieniu od 99% sprzedawcow, którzy doradzaja, co trzeba + 50% zbednych
rzeczy :))), sprawnie skompletowala wszystko i zaniosla mi do samochodu.
Jestem w siodmym niebie.

Usmiechy
Piotrek

-------------
http://strony.wp.pl/wp/okonikki/index.html
r...@p...pl
-------------

2. Data: 2001-02-02 13:45:08

Temat: Re: Dziekuje Iglakowi :)))
Od: "Smal Tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwila kupilem w Iglaku milion elementow sysytemu nawadniajacego
Gardeny.
... sprawnie skompletowala wszystko i zaniosla mi do samochodu.
Jestem w siodmym niebie.
:)
hehe
jesli kupiles milion za prawie milion to nic dziwnego
ze byli bardzo mili
:)
W sumie niepokoi mnie to,
na ile bedziesz mial teraz Piotrku czasu na rybki
w zasadzie to martwie sie o samego siebie dokladnie w tym samym kontekscie
tzn jak zaczne zadrzewiac, zakrzaczac, zakwieciac itd
:)
moze za wczasu lepiej dzialke sprzedac
?
Z pozdrowieniami i rowniez usmiechami
_hehehe

3. Data: 2001-02-02 14:05:41

Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To byl milion metaforyczny.
A ryby? Zawsze mozna wykopac staw w ogrodzie i wpuscic trzy karpie :))))))

Uklony i usmiechy
Piotrek
Użytkownik "Smal Tadeusz" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

[...]

Sanders' Blue?