[Po archiwum] Panierke gruba, chrupiaca dobra chce :)

11. Data: 2005-12-11 13:55:59

Temat: Re: Dziekuje wszystkim
Od: topek <t...@p...pl-mowilem-ze-bolki> szukaj wiadomości tego autora

> Rany...to jakas przepowiednia czy sposob na odciski??
> Pierz, zadumany nad kryptycznym postem Topka

Mantra :>

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy

"Osiedle z wielkiej płyty, co dzień staję jak wryty,
Jak tak można pobudować takie gówno"

12. Data: 2005-12-11 15:55:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Dec 2005 14:55:59 +0100, topek
<t...@p...pl-mowilem-ze-
bolki> wrote:

>Mantra :>

Aaa, dobrze. rozumiem. Mozna zmodyfikowac - jajko, bulka, jajko,
bulka, serek, chrzan? :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2005-12-11 17:26:26

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To daj znać jak efekty :P

--
morghul

14. Data: 2005-12-11 21:08:26

Temat: Re: [Po archiwum] Panierke gruba, chrupiaca dobra chce :)
Od: "Y" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topek"
<t...@p...pl-mowilem-ze-
bolki> napisał w
wiadomości news:439ac293$1@news.home.net.pl...
> Witam,
> po wpisaniu w googlach w archiwum grupy: "panierka" 95% postow kreci sie
> wokol panierki a'la KFC a ja nie chce takiej panierki (choc podobna),
> chce zeby panierka byla gruba, grupiaca. Kupilismy z kobitka piers
> kurczakowa i jutro na obiad maja byc dobre "schabowe" z dobra panierka.
> Do tej pory robilismy panierke tak: roztrzepalismy jajko, umoczylismy
> mieso, potem w bulce tartej obtoczylismy ale panierka nie wychodzila
> zbyt spektakularna (cienka jak papier) a do tego miala tendencje do
> [...]
http://www.seelyfamily.com/blog/hello/825675/640/Vie
nna%20Trip21-2005.03.14-
02.21.30.jpg
> z panierka, jaka bym chcial uzyskac :>
>

> RATUNKU :>
>

> --
> topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
------------------------------------

a ja lubie:

-bulka
-jajko
-platki migdalowe lub mielone orzechy lub sezam

pozdrawiam,

15. Data: 2005-12-12 14:50:31

Od: "R.i.P." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

topek wrote:
> [...]
> mieso, potem w bulce tartej obtoczylismy ale panierka nie wychodzila
> zbyt spektakularna (cienka jak papier) a do tego miala tendencje do

A moze w jajku i płatkach kukurydzianych? Chrupiące wychodzi i złociste :)
Pozdrawiam.

Potrawy z zawartością cynku
Przepis eksperyment - zupa rybna
szpinak