Dzień Nauczyciela

1. Data: 2005-09-24 22:20:12

Temat: Dzień Nauczyciela
Od: "Ewap" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w szkołach Waszych dzieci obchodzi się Dzień Nauczyciela? Czy ewentualne
kwiaty kupuje się zbiorowo, czy indywidualnie?

Ewa

2. Data: 2005-09-25 11:42:22

Temat: Re: Dzień Nauczyciela
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Sep 2005 00:20:12 +0200, Ewap napisał(a):

> Jak w szkołach Waszych dzieci obchodzi się Dzień Nauczyciela? Czy ewentualne
> kwiaty kupuje się zbiorowo, czy indywidualnie?
Mogę z punktu widzenia nauczyciela do tego takiego, który do pracy dojeżdża
komunikacją miejską?? Otóż miło było dostać kwiaty od ponad 20 osób, ale
dojechać z nimi do domu, to było straszne, ręce odpadały. Poza tym czasem
to mi nawet wazonów brakowało więc zanosiłam do kościoła lub na cmentarz
(kwiaty nie wazony). Przez ostatnie 3 lata dostawałam jeden bukiet od całej
klasy i ta wersja odpowiadała mi bardzo. A i dla rodziców też wychodzi
taniej, bo dadzą na składkę mniejszą kwotę niż gdyby sami mieli kupić
kwiatek. I jeszcze jedno. Mam wrażenie, że kwiaciarnie gdy zbliżają się
takie dni jak wspomniany Dzień Edukacji czy np. Dzień Matki, pozbywają się
zaległego towaru. Niektóre z tych otrzymanych kwiatów nie dożywają
następnego dnia, a asparagus sypie się niemożliwie.
Uczyłam kiedyś dzieci mojej koleżanki i ona zawsze powtarzała, że na
podstawie własnego nauczycielskiego doświadczenia kwiatów nie będzie mi
kupować, ale np. dostawałam jakąś kawę lub dobrą herbatę lub coś słodkiego.
To też myślę jest jakieś wyjście.

--
Elżbieta

3. Data: 2005-10-07 15:14:02

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie uważacie, że dzień nauczyciela to powinien być w wakacje??
JaC

Dysleksja???
Re: olimpiady dla dzieci I-III?
Kurzajki