Dzień doberek

1. Data: 2002-10-15 18:04:14

Temat: Dzień doberek
Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nowy jestem. Pobędę chwilę, może dłużej.
Jestem socjo.. ostrzegam ;-)))
W.W.

1. Data: 2002-10-15 18:04:36

Temat: Re: Dzień doberek
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Wójcik" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> nowy jestem. Pobędę chwilę, może dłużej.
> Jestem socjo.. ostrzegam ;-)))

-logiem
czy też może..

-patą? :)

E.

1. Data: 2002-10-15 18:58:38

Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -logiem
> czy też może..
>
> -patą? :)
jeszcze "logiem" nie ;-)))
"Patą" mam nadziej nigdy ;-))) ale [apropos] u nas to nie każdy socjolog
jest od razu socjopatą choć kraży w pewnych kręgach opinia że jest tak z
psychologami - że są psychiczni. Zaznaczam, że nie podzielam tej opinii.
Zbytnia generalizacja.
W.W.

1. Data: 2002-10-15 21:46:37

Od: Adam Górski <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nowy jestem. Pobędę chwilę, może dłużej.
To się będzie działo :)

> Jestem socjo.. ostrzegam ;-)))
A ja hetero. Bez ostrzeżeń, bo to bardziej prawdopodobne, a więc oczywiste.

Adam

1. Data: 2002-10-15 22:32:55

Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja hetero. Bez ostrzeżeń, bo to bardziej prawdopodobne, a więc
oczywiste.

> Adam
No tu Cię mam rozbaczku świętojański - skad to wiesz? - moze tylko przyjąłeś
narzucony Ci społeczny garnitur zachowań. Może twój tata jeszcze jak ty
byłeś mały i piłes mleko (u kiedy to było) to w koło powtarzał że nie lubi
pedałów? Niczego nie można być pewnym i byc może księżycowej jakiejś nocy
(dajmy na to w dzikich Bieszczadach) twój instynkt się uaktywni??
W.W.

1. Data: 2002-10-15 22:39:25

Od: Adam Górski <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pedałów? Niczego nie można być pewnym i byc może księżycowej jakiejś nocy
> (dajmy na to w dzikich Bieszczadach) twój instynkt się uaktywni??

1. Nawet gdybym tylko przyjął, to co za różnica? Przyjąłem i już.
2. Moja wiedza na ten temat nie opiera się na jakimś przeświadczeniu. Co do
doświadczeń, to nie wiem, czy ty za młody jeszcze nie jesteś, żeby inaczej
niż w teorii z tobą o tym dywagować.
3. Pewnej nocy w Bieszczadach się nie uaktywnił, choć były pewne bodźce
sprzyjające temu.
4. I kto to mówi?

1. Data: 2002-10-15 22:53:18

Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Nawet gdybym tylko przyjął, to co za różnica? Przyjąłem i już.
oj nie jest tak - czy Ty to nie Twoja podświadomość - instynkt dziki i
nieokiełzany. Żądze? A na zewnątrz anzug i tyla - konformizm społeczny i
wogóle superego.
> [...]
do
> doświadczeń, to nie wiem, czy ty za młody jeszcze nie jesteś, żeby inaczej
He he. Kolerzanki już w szkolnej ubukacji podglądałem...

> 3. Pewnej nocy w Bieszczadach się nie uaktywnił, choć były pewne bodźce
> sprzyjające temu.

Jak Ci ufać? Moze twoja świadomośc nie chce dopuścić do siebie zachowań tego
Twojego pierwiastka drapieżnego?
> 4. I kto to mówi?
No - Ja .
W.W.

1. Data: 2002-10-15 23:00:45

Od: Adam Górski <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj nie jest tak - czy Ty to nie Twoja podświadomość - instynkt dziki i
> nieokiełzany. Żądze? A na zewnątrz anzug i tyla - konformizm społeczny i
> wogóle superego.
Właśnie - czym jestem? I czym Ty jesteś?
Zbiorem żądz, instynktów i popędów? Efektem przemyślanych działań, planów i
zamiarów? Wynikiem sterowania, kreowania i manipulacji przez innych?
*Niepotrzebne skreslić.

> do
> He he. Kolerzanki już w szkolnej ubukacji podglądałem...
I na tym się skończyło? A szkoda...

> Jak Ci ufać? Moze twoja świadomośc nie chce dopuścić do siebie zachowań
tego
> Twojego pierwiastka drapieżnego?
A dlaczego tak koniecznie chcesz ją (świadomość) o tym uświadomić? Masz w
tym jakiś cel? Wszystko powoli się klaruje, te Bieszczady... No, zaczynam
się trochę Ciebie obawiać...

> No - Ja .
Tym bardziej się dziwię.

1. Data: 2002-10-15 23:15:54

Od: Adam Górski <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszystkim po trochu i na raz - tak ojciec Zygmunt mniej więcej sądził.

A widzisz - więc po co o tym mędrkujesz? Prawdy nie dojdziesz.

> Co
> no no bez paniki - parę fotek trzasnąłem - podesłac Ci?

No jasne!

> bodźce
> Lęk przed nowym, dzikim itp. ???

Nie pochlebiaj sobie :)))

1. Data: 2002-10-15 23:16:29

Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym jakiś cel? Wszystko powoli się klaruje, te Bieszczady... No, zaczynam
Lęk przed nowym, dzikim itp. ???
> Tym bardziej się dziwię.
Ha !!

Poszukuje
Dlaczego nie umiem sie nawet zabic?
Re: Dlaczego nie umiem sie nawet zabic?
Cos lepszego niz biuro matrymionialne...
Diabeł opętał t-shirt