Dzień dobry :)

1. Data: 2006-10-12 09:10:04

Temat: Dzień dobry :)
Od: "Madziejka" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam się przywitać. Podczytuję Was od pewnego czasu i
chciałabym stać się aktywną uczestniczką. Od niedawna jestem
posiadaczką maszyny, wcześniej szyłam na maszynie mamy. Moje pytania
będą dotyczyć głównie szycia i drutów choć kusicie mnie xxx -
kiedyś coś tam dłubałam.

Pozdrawiam serdecznie ze słonecznego Krakowa :-)
Madziejka

2. Data: 2006-10-12 10:24:10

Temat: Re: Dzień dobry :)
Od: "Vronka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Madziejka
Ja uprawiam głównie krzyżyki, do szycia jeszcze nie dojrzałam. Jak
coś stworzysz to się pochwal. Ja bardzo lubię oglądać dzieła
grupowiczek motywują mnie strasznie mocno.
Życzę Ci wszystkiego dobrego i do poczytania:-)

Z życzeniami miłego dnia
Vronka

4. Data: 2006-10-12 15:24:20

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziejka wrote:
> Chciałam się przywitać.

Witaj! I powodzenia i cierpliowści do robótek.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2006-10-12 17:22:01

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i życzę miłego spędzania czasu z nami.

Pozdrawiam robótkowo
Agas

6. Data: 2006-10-12 17:57:24

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziejka napisał(a):

> będą dotyczyć głównie szycia i drutów choć kusicie mnie xxx -
> kiedyś coś tam dłubałam.

Nawet nie zaczynaj ;-) . Jak zaczniesz przeglądać wrzucane tu linki, to
na nic nie będziesz już miała czasu, a najmniej na robótki ;-) .

Marzena
z też słonecznego Wrocławia

cienka aksamitka
Farbowanie wełnianej chusty