Dzień dobry

1. Data: 2005-06-05 17:56:45

Temat: Dzień dobry
Od: "Małgoś" <m...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

No w końcu , uległam;) Witam wszystkich, od czasu do czasu też wtrące tu
swoje pięć groszy:)

2. Data: 2005-06-05 18:00:28

Temat: Re: Dzień dobry
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgoś" <m...@o...wytnij.pl> napisał w wiadomości
> No w końcu , uległam;) Witam wszystkich, od czasu do czasu też wtrące
tu
> swoje pięć groszy:)

Witaj Małgosiu, moje słoneczko ukochane :-*
No jesteś w końcu tutaj na grupie :-*

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2005-06-05 18:02:29

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 05-czerwca-2005 o godzinie 19:56:45 Małgoś napisał/a

>No w końcu , uległam;)

Brzmi interesująco....

Komu?

Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"

4. Data: 2005-06-05 18:05:23

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 5 Jun 2005 19:56:45 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Małgoś działając w
porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> No w końcu , uległam;) Witam wszystkich, od czasu do czasu też wtrące tu
> swoje pięć groszy:)

Witaj Gosiu :-* miło widzieć Cię i tutaj :-))

Pozdrawiam serdecznie
marder

--
Renta jest jak budżet Ministerstwa Kultury i Sztuki - sztuką jest przeżyć
za nią miesiąc, a kulturą - nie kląć przy tym.

5. Data: 2005-06-05 18:05:48

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> W niedzielę 05-czerwca-2005 o godzinie 19:56:45 Małgoś napisał/a

> Brzmi interesująco....
>
> Komu?

Nie będę się chwalił :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

6. Data: 2005-06-05 18:14:00

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 05-czerwca-2005 o godzinie 20:05:48 Jacek Kruszniewski
napisał/a

>Nie będę się chwalił :-)

Aha!

No to zaczynam się domyślać!

7. Data: 2005-06-05 18:15:28

Od: "jan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będę się chwalił :-)

Też się cieszę ze wróciłem na grupę bo coraz tu ciekawiej i wątki takie ...
ach :)))))
Czuję się deko zdradzony (jako Jan - Jaś), że Małgosia uległa Jackowi a nie
Jasiowi :)))
ale mimo wszystko pozdrawiam serdecznie i Małgosię i Jacka i innych ;)
Jano

8. Data: 2005-06-05 18:15:45

Od: Monia <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Jun 2005 19:56:45 +0200, Małgoś napisał(a):

> No w końcu , uległam;) Witam wszystkich, od czasu do czasu też wtrące tu
> swoje pięć groszy:)

witaj Gosiu. Jak widzisz nie Ty jedna uległaś, ale ja innemu Paskudowi :P

9. Data: 2005-06-05 18:19:44

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 5 Jun 2005 20:15:45 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Monia działając w
porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> witaj Gosiu. Jak widzisz nie Ty jedna uległaś, ale ja innemu Paskudowi :P

Widzisz Jacku? Podsumowano nas... ROTFL

Pozdrawiam
marder
--
invitum qui servat, idem facit occidenti

10. Data: 2005-06-05 18:26:51

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-05 19:56,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Małgoś
napisał(a):
> No w końcu , uległam;) Witam wszystkich, od czasu do czasu też wtrące tu
> swoje pięć groszy:)

dzień Dobry

Czuje się tu Małgosiu jak u siebie w domu witamy serdecznie a sądząc po
reakcji Jacka to ty jesteś tą która wpadła w oko J.K gratuluje ;-)czym
wydatnie zmniejszył konkurencje na tej grupie ;-)

--
Piotr
Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, zapewne nic nie daje.

renta socjalna schizofreni
Uraz kręgosłupa - pomocy
zle jest ??
szukamy wsparcia