Dzień dobry

11. Data: 2005-06-05 18:31:29

Temat: Re: Dzień dobry
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-05 20:19,,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) marder
napisał(a):

> Widzisz Jacku? Podsumowano nas... ROTFL

Dobry Wieczór

Spokojnie ale za to panowie nieprzeciętnie inteligentni a wiadomo że

mężczyzna piękny być nie musi ale inteligentny musi być obowiązkowo....
cytat z mojej nie żyjącej babci a to mądra i doświadczona pani była :)

--
Piotr
Red Butler-czyli definicja mężczyzny ;-)- trochę drań ale za to jaki

12. Data: 2005-06-05 18:32:56

Od: "Sylwi@" <e...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <a...@d...ci> napisał w wiadomości

> witaj Gosiu. Jak widzisz nie Ty jedna uległaś, ale ja innemu Paskudowi :P

Dobry wieczór,
Teraz mam jasność, bo na początku tego wątku się nie domyśliłam :-)

Witaj Gosiu, :-)

--
Do usłyszenia
Sylwi@

13. Data: 2005-06-05 18:46:03

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgoś pisze w news:d7veq2$250$1@nemesis.news.tpi.pl

> No w końcu , uległam;) Witam wszystkich, od czasu do czasu też wtrące tu
> swoje pięć groszy:)

Małgoś, nareszcie! Już myślałam, że ta chwila nie nastąpi. ;-))

Jacku, a może by tak Gosię na N...? :>

--
Pozdrowieństwa,
Scally

14. Data: 2005-06-05 19:56:06

Od: "Małgoś" <m...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości
onet.pl...
> Małgoś pisze w news:d7veq2$250$1@nemesis.news.tpi.pl

> Małgoś, nareszcie! Już myślałam, że ta chwila nie nastąpi. ;-))

> [...]
Pewnie i do N dojrzeje;) Ale nie wszystko naraz:)

15. Data: 2005-06-05 20:03:58

Od: "Małgoś" <m...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d7vf7q$91n$1@news.onet.pl...

> Też się cieszę ze wróciłem na grupę bo coraz tu ciekawiej i wątki
> takie ...
> ach :)))))
> Czuję się deko zdradzony (jako Jan - Jaś), że Małgosia uległa Jackowi
> a nie
> Jasiowi :)))
> ale mimo wszystko pozdrawiam serdecznie i Małgosię i Jacka i innych ;)
> Jano

Jacek to prawie jak Jaś, i tez dobrze sie komponuje;)

16. Data: 2005-06-05 20:05:29

Od: "Małgoś" <m...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwi@" <e...@-...pl> napisał w
wiadomości news:d7vgoo$ff5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
> to wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

Sylwio to jednak ja:)

17. Data: 2005-06-05 20:06:09

Od: "Małgoś" <m...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> dzień Dobry
>
> Czuje się tu Małgosiu jak u siebie w domu witamy serdecznie a sądząc
> po
> reakcji Jacka to ty jesteś tą która wpadła w oko J.K gratuluje ;-)czym
> wydatnie zmniejszył konkurencje na tej grupie ;-)
>
> --
> Piotr
> Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, zapewne nic nie daje.
Piotrze io o to chodzi;)

18. Data: 2005-06-05 20:17:45

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marder" <a...@d...ci> napisał w wiadomości
> Sun, 5 Jun 2005 20:15:45 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Monia działając w
> porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

Paskudowi :P

> Widzisz Jacku? Podsumowano nas... ROTFL

Tak to jest z tymi kobietami ;-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

19. Data: 2005-06-05 20:19:43

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Małgoś pisze w news:d7veq2$250$1@nemesis.news.tpi.pl

> Małgoś, nareszcie! Już myślałam, że ta chwila nie nastąpi. ;-))

No - dlaczego by nie ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

20. Data: 2005-06-05 20:25:58

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reakcji Jacka to ty jesteś tą która wpadła w oko J.K gratuluje ;-)czym
> wydatnie zmniejszył konkurencje na tej grupie ;-)

Hi hi

Piotrze, to może ty swoją Panią tutaj zaprosisz ?? Reszta wolnych
kawalerów już w ogóle odetchnie z ulgą :)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

renta socjalna schizofreni
Uraz kręgosłupa - pomocy
zle jest ??