Dzień dobry! :o)

1. Data: 2003-04-03 12:39:26

Temat: Dzień dobry! :o)
Od: "Avenudin" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Od jakiegoś czasu zaczytuję się Waszymi postami i wreszcie mam chwilkę żeby
się serdecznie przywitać się z Wami wszystkimi.
Muszę przyznać że mnie również dopadła mania haftowania i szydełkowania (mam
małego synka więc mam dla kogo "pracować" :o)). Już myślałam że to zajęcie
zostało porzucone przez wszystkie kobiety (i facetów) na rzecz komputerów i
TV ale widzę że jednak nie.
Co by się za długo nie rozpisywać powiem na koniec że genialnym pomysłem
było założenie takiej grupy.

Pozdrawiam
Kaśka "CooK!" (Wrocław)
GG#: 3345673

1. Data: 2003-04-03 12:44:41

Temat: Re: Dzień dobry! :o)
Od: y...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> TV ale widzę że jednak nie.
> Co by się za długo nie rozpisywać powiem na koniec że genialnym pomysłem

Witaj! Miło że jesteś z nami. Z tym haftowaniem to chyba jakaś epidemia czy
co? ;o)
Ylona

1. Data: 2003-04-03 12:56:37

Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj! Miło że jesteś z nami. Z tym haftowaniem to chyba jakaś epidemia
czy
> co? ;o)
> Ylona

hehehe.... też to ostatnio zauważyłam, choć muszę przyznac że znajomi krzywo
na mnie patrzą jak im mówię że sobie szydełkuję i haftuję :o) ignoranci :o)
a co do mojego zarażeniea się haftowaniem to jak już mówiłam wynikło to z
chęci ubogacenia garderoby mojego dziecka :o)

pozdroofka
Kaśka "CooK!"
gg#: 3345673

1. Data: 2003-04-03 13:04:53

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Witaj miedzy nami :-), komputery i TV moze nie porzucilysmy
szczegolnie
komputery bo dzieki internetowi mozemy wlasnie sie komunikowac na
grupie .Wystarczy chciec a czas znajdzie sie i na wyszywanie i na
czytanie postow .Wiem wiem jeszcze trzeba pracowac :-((
Pozdrawiam Beata
Przy okazji chce podziekowac Wioli Pawlowskiej za naprowadzenie mnie
na GG oto moj nr.5694459

From: "Avenudin" <a...@o...pl>

1. Data: 2003-04-03 15:09:52

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Avenudin <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]

> TV ale widzę że jednak nie.

> Co by się za długo nie rozpisywać powiem na koniec że genialnym pomysłem

Witaj wiosennie. Na pewno przekonasz się,że warto było się "ujawnić"

Mnie ta "epidemia

' na powaZnie też dopiero niedawno dopadła ale jest mi z tym bardzo dobrze.

Żeby to tylko nie było aż tak kosztowna przyjemność - ale coś za coś.

Ania

1. Data: 2003-04-03 16:24:17

Od: "Basia" <borbaska[nospam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Kasiu!
Ja też od niedawna jestem w tej grupie i ciagle nie mogę się nadziwić, że
jest nas szydełkujących i haftujących takie mnóstwo. Przyjemnego
robótkowania.

--Pozdrowienia Basia

1. Data: 2003-04-03 17:49:31

Od: "agapx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj wśród haftomaniaczek, takich jak ja i Ty , pozdrawiam

--
agnieszka (ustka)

1. Data: 2003-04-04 07:21:10

Temat: Odp: Dzień dobry! :o)
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <borbaska[nospam]@wp.pl> napisał w wiadomości
> Witaj Kasiu!
> Ja też od niedawna jestem w tej grupie i ciagle nie mogę się nadziwić, że
> jest nas szydełkujących i haftujących takie mnóstwo. (...)

Jest nas dużo więcej. :-) Podejrzewam, że większa część robótkujących
nie posiada komputerów z dostępem do internetu
i nawet nie wiedzą, że my jesteśmy, a my nie wiemy że one (oni) są.

Pozdrawiam Krycha :-))

Linki (moze byly)
schematy-pomóżcie
Poduszki-czym wypychać?