Dzieńdobry wszystkim

1. Data: 2002-06-01 04:23:16

Temat: Re: Dzieńdobry wszystkim
Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ad9v26$npf$1@news.tpi.pl...
> W końcu postanowiłam zachować się jak człowiek i przywitać sie z Wami
> wszystkimi.Do tej pory trochę sie czaiłam i badałam grunt ale spodobało mi
> sie baaaardzo więc WITAM WSZYSTKICH i bardzo się ciesze że jest taka grupa
> czuć tu milutką atmosferę.
> Dziękuje za dotychczasowe porady dotyczące zaczynania wzoru i PC Stitch
> Poniewaz jestem raczej poczatkująca to będę was zanudzać różnymi prosbami
> pomoc itd, ale jak już sie trochę (może za 10 lat hi.hi.hi :) nauczę to
> chętnie powymieniam się doświadczeniem , wzorkami itp.
> [...]
Witaj, Kasiu miedzy ,,wronami" :-))))
Powiedz cos o sobie, przede wszystkim skad jestes?

Grazyna z Gdyni

1. Data: 2002-06-01 08:23:29

Temat: Dzieńdobry wszystkim
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W końcu postanowiłam zachować się jak człowiek i przywitać sie z Wami
wszystkimi.Do tej pory trochę sie czaiłam i badałam grunt ale spodobało mi
sie baaaardzo więc WITAM WSZYSTKICH i bardzo się ciesze że jest taka grupa i
czuć tu milutką atmosferę.
Dziękuje za dotychczasowe porady dotyczące zaczynania wzoru i PC Stitch
Poniewaz jestem raczej poczatkująca to będę was zanudzać różnymi prosbami o

1. Data: 2002-06-01 08:25:05

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| pomoc itd, ale jak już sie trochę (może za 10 lat hi.hi.hi :) nauczę to
| chętnie powymieniam się doświadczeniem , wzorkami itp.

Miło Cię powitać Kasiu w grupie "maniaczek" robótek ręcznych.
Pozdrawiam serdecznie.

Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-06-01 09:46:59

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, witaj.
Chciałam Cię ostrzec, że bywanie w tej grupie uzależnia. A jeszcze bardziej
można się uzależnić od wyszywania obrazków. Nie dojesz, nie dośpisz,
będziesz zaniedbywała wszelkie obowiązki. Zastanów się czy warto!!!!
A tak poważnie, życzę miłej pracy i współpracy.
Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-06-01 10:27:16

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj serdecznie wsród zakręconych,zwariowanych,szalonych troszke i
mających kota na punkcie robótek:))))
Pusia
/Białystok/
b...@p...onet.pl
GG 3050843

1. Data: 2002-06-01 10:31:38

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No coż, niewiela da się powiedziec o mnie, na razie najważniejszą zmianą w
moim zyciu było wyjscie za mąż i na razie sobie chwale ten stan (ciekawe jak
długo , ha.ha.) Mam na razie troche czasu dla siebie i cos próbuje z tym
zrobić no i jestem z Rzeszowa, niektórzy twierdzą że to "wiocha" ale mi sie
tu podoba i juz

1. Data: 2002-06-01 11:36:57

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ja również jestem tu od niedawna a juz się zadomowiłam i nie zamierzam
zmieniać tego stanu :)) (zadomowienia oczywiście). Życze miłej współpracy i
współspędzania czasu wolnego i zajętego rónież :)))

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-03 20:39:23

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@w...pl> :

> [...]
> i cos próbuje z tym zrobić no i jestem z Rzeszowa, niektórzy twierdzą
> że to "wiocha" ale mi sie tu podoba i juz

Zdarzylo mi sie byc rok temu w Rzeszowie dwa razy - raz na weekend i raz
na Boze Cialo i musze przyznac, ze bardzo milo wspominam Rzeszow i
naprawde bardzo mi sie tam podobalo, wiec rozumiem Cie w 100% :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-06-08 16:06:24

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No to by było na tyle
> pozdrowienia  Kasia
>
> Witaj Kasiu!teraz będzie nas dwie pytajace o większość już znanych innym
rzeczy.Masz racje atmosfera domowa.Oby tak dalej.Powodzenia.

Źródła wzorów
od czego zaczą
poszukiwania rzeszów
Harcerstwo w krzyzykach