Dziewanna

1. Data: 2012-07-29 09:21:14

Temat: Dziewanna
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z was rozgryzł "kod" układu kwiatów w zależności od opadów?
https://picasaweb.google.com/lh/photo/mUdpR2CzHZ62JL
0YhwHUbT1bnSCZdOaKqgJgG7IkByA?feat=directlink
SJS

2. Data: 2012-07-29 13:17:43

Temat: Re: Dziewanna
Od: "mirzan" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

SJS <s...@w...pl> napisał(a):

> Czy ktos z was rozgryzł "kod" układu kwiatów w zależności od opadów?
> [...]

Taki sam,jak Lenarda da Vinci.Pomnożony o współczynnik wilgotności względnej.
Pozdrawiam.mirzan

3. Data: 2012-07-29 21:41:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jul 2012 11:21:14 +0200, SJS napisał(a):

> Czy ktos z was rozgryzł "kod" układu kwiatów w zależności od opadów?
> https://picasaweb.google.com/lh/photo/mUdpR2CzHZ62JL
0YhwHUbT1bnSCZdOaKqgJgG7IkByA?feat=directlink
> SJS

Nigdy się tym nie zajmowałam, dziewanny póki co nie mam, ale z zachwytem co
roku "studiuję" całe dziewannowe pole u znajomych i w przyszłym sezonie
wreszcie posieję u siebie, z nasion zebranych u nich. Cóż za majestatyczne,
piękne rośliny!
--
XL

4. Data: 2012-07-30 05:42:10

Od: "mirzan" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> wreszcie posieję u siebie, z nasion zebranych u nich. Cóż za majestatyczne,

Gdzie rosną dziewanny.tam bez posagu panny. Rosną na marnej ziemi.

5. Data: 2012-07-30 07:41:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan mirzan napisał:

> Gdzie rosną dziewanny.tam bez posagu panny. Rosną na marnej ziemi.

Moja okolica zawsze była zadziewanniona na potęgę. Od kilku lat roślin
zrobiło się mniej. Zastanawiamy się skąd ta zmiana. Piachy wciąż te
same, a posagi rosną, bo działki wciąż drożeją. Myślę, że może to mieć
związek z poziomem wód -- oddalona o sześć kilometrów elektrociepłownia
przestała korzystać ze studni głębinowych i pobiera wodę z wodociągu.
Nie żeby od razu zrobiło się dla dziewanny za mokro, ale inne rośliny
zaczęłý sobie lepiej radzić i zagłuszają dziewannowe rozety.

Jarek

--
Do wsi Zagubin na Kujawy białe
Gdzie ziemia licha piachy niebywałe

6. Data: 2012-07-30 11:34:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jul 2012 05:42:10 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

0YhwHUbT1bnSCZdOaKqgJgG7I

> Gdzie rosną dziewanny.tam bez posagu panny. Rosną na marnej ziemi.

Dlatego oczywiście na dobrej ziemi NIE urosną, podłe :->
--
XL

Kwiat jednej nocy
wina