Dziewczyny a macie jakis schemat na ponczo z elementow?

1. Data: 2005-10-12 08:24:21

Temat: Dziewczyny a macie jakis schemat na ponczo z elementow?
Od: "Dorota " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z jakis kwadratow czy cos?zeby sie szybko robilo i latwo...

2. Data: 2005-10-13 10:04:18

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota wrote:

>Z jakis kwadratow czy cos?zeby sie szybko robilo i latwo...

Ponczo można robić dowolnym ściegiem i z dowolnych kwadratów, ale
najłatwiejsze są takie:
http://photobucket.com/albums/v718/vasilevna/Zenskie
%20modeli/Duplet-izbrannoe%202/?action=view&current=
17.jpg
Mają tę zaletę, że można nimi dowolnie sterować, robić takie duże jak
się chce i operować kolorami jak się chce. Wykrój na ponczo jest prosty:
dwa romby złączone ze sobą dwoma bokami. Trzeba tylko uwzględnić dziurę
na głowę i potem jakoś wykończyć górę i dół, np słupkami albo zrobić
frędzle na dole.
Pozdrawiam,

UlaK, (już mam przód i pół tyłu)

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

3. Data: 2005-10-13 10:22:39

Od: "Dorota " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała <u...@h...pl> napisał(a):

> [...]
> Maj=B1 t=EA zalet=EA, =BFe mo=BFna nimi dowolnie sterowa=E6, robi=E6 taki=
> e du=BFe jak=20
> si=EA chce i operowa=E6 kolorami jak si=EA chce. Wykr=F3j na ponczo jest =
> prosty:=20
> dwa romby z=B3=B1czone ze sob=B1 dwoma bokami. Trzeba tylko uwzgl=EAdni=E6=
> dziur=EA=20
> na g=B3ow=EA i potem jako=B6 wyko=F1czy=E6 g=F3r=EA i d=F3=B3, np s=B3upk=
> ami albo zrobi=E6=20
> fr=EAdzle na dole.
> Pozdrawiam,
>
> UlaK, (ju=BF mam prz=F3d i p=F3=B3 ty=B3u)

dziekuje

4. Data: 2005-10-13 10:24:01

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała napisał(a):

> [...]
> najłatwiejsze są takie:
> http://photobucket.com/albums/v718/vasilevna/Zenskie
%20modeli/Duplet-izbrannoe%202/?action=view&current=

A tu jest ich wiecej, do dowolnego wykorzystania, niekoniecznie na ponczo
http://www.hobbiefrau.com/forum/thread.php?threadid=
4661&sid=07d97d57db10282edafaeec9ad0bff9a

th

[szydełko] Poduszki - szukam wzorów
xxx b.proszę o pomoc
Czapeczki ! szydełko druty